En stor del af fornøjelsen ved at være “Star Wars”-fan er alle spekulationerne før en ny episode. Og de er ikke blevet mindre med afsløringen af titlen til “Episode VIII”. Nu kan du blive klogere på de mulige fortolkninger af “The Last Jedi”.

Se også: Lucasfilm afslører titlen på “Star Wars: Episode VIII”

Det er Mr. Sunday Movies, der overbevisende tager os på tur igennem Jedi-historien, hvor han peger på titlens mange mulige fortolkninger.

“Star Wars: The Last Jedi” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 The_Corrector 7 år siden

Interessant, og spændene måde de to film ser ud til at flette sammen på.
Jeg forstår dog ikke at han nævner Ahsoka Tano, som en overlevende Jedi.

Som situationen er lige nu, aner vi ikke om hun overlevede, da hun konfronterede Darth Vader.
Men selv hvis hun overlevede, så er hun ikke en Jedi, det siger hun selv meget klart og tydeligt, da Darth Vader siger at hævn ikke er en Jedi's vej, hvor til hun svare: "I am no Jedi!"

Se hele hendes episke kamp mod Darth Vader herunder, hvor hun faktisk gør stor skade på Darth Vader:
Gravatar

#2 Dj Kold 7 år siden

Chloe Bruce er atter stunt double for Daisy Ridley. Ved man ikke hvem hun er, så er hun en særdeles slagfærdig og ret pæn ung dame med en mangeårig "karriere" fra kampsportsverdenen. Så jeg er sikker på, at Rey nok skal lære at slås mere indgående og sikkert ender som jedi. Jeg tror heller ikke på, at Kylo Ren kan få forløsning for sine handlinger og valg.
Gravatar

#3 Jach 7 år siden

The_Corrector (1) skrev:

Men selv hvis hun overlevede, så er hun ikke en Jedi, det siger hun selv meget klart og tydeligt, da Darth Vader siger at hævn ikke er en Jedi's vej, hvor til hun svare: "I am no Jedi!"

Eller se The Clone Wars hvor hun stopper som Anakins Padawan efter retssagen mod hende blev afsluttet. Dog tror jeg hun døde, ellers blev hun efterladt med svære skader uden noget skib til at tage hende væk derfra. Men Maul overlevede jo også så...
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS

Skriv ny kommentar: