Vi ved, at Deadpool får nye sidekicks i den kommende sequel. Cable og Domino. Pierce Brosnan er favorit som Cable – nu er det kommet frem, hvem Fox-Marvel foretrækker i rollen som Domino.

Se også: Ryan Reynolds teaser: Pierce Brosnan bliver måske Cable i “Deadpool 2″

Det er The Hashtag Show, der kan afsløre, at “Django Unchained”-skuespilleren Kerry Washington er det nye førstevalg til rollen, som hun for tiden aflægger prøve på.

I første omgang gik “Deadpool 2” efter enten Gugu Mbatha-Raw eller Sienna Miller til rollen som Domino, men de takkede begge pænt nej til rollen.

Derfor er Kerry Washington nyt førstevalg til at udfylde en rolle, der ifølge casting-beskrivelsen er ’sexet, yndefuld og atletisk samt med en sjov personlighed'.

“Deadpool 2” forventes at få premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Silver666 7 år siden

Ligner på billedet hun har 2 fordele i kampen om rollen
Gravatar

#2 123456789 7 år siden

Silver666 (1) skrev:
Ligner på billedet hun har 2 fordele i kampen om rollen
Ja det er nogle smukke øjne
Gravatar

#3 Clint 7 år siden

Hun er jo neger...
Gravatar

#4 The_Corrector 7 år siden

Jeg kan virkelig ikke tag Pierce Brosnan seriøst i en evt. rolle som Cable, han skal VIRKELIG overgå sig selv med 1000% for at leve op til den rolle, hvad han umuligt kan.
Gravatar

#5 ThomasArnt 7 år siden

The_Corrector skrev:
Jeg kan virkelig ikke tag Pierce Brosnan seriøst i en evt. rolle som Cable, han skal VIRKELIG overgå sig selv med 1000% for at leve op til den rolle, hvad han umuligt kan.


Jeg kunne egentlig godt se Pierce Brosnan pumpe sig helt op fysisk.
Gravatar

#6 Alex- 7 år siden

Jamen eh... hvordan laver de så det karakteristiske sorte område rundt om hendes ene øje..?

Skriv ny kommentar: