“Star Wars”-franchisen har i alt vundet ni Oscars, men aldrig for skuespil. Det bør være slut med “The Last Jedi”, hvor Mark Hamill bør være selvskrevet til en Oscar i rollen som Luke Skywalker, mener “Star Wars”-producer J.J. Abrams.

Læs også: Ryan Reynolds: “Logan” kan blive Oscar-nomineret for bedste film

Der er sikkert ikke overraskende, at Abrams taler pænt om “Star Wars”, men det virker alligevel ekstraordinært offensivt at satse på en Oscar.

Derfor kunne det også tyde på, at Hamill får en markant og afgørende rolle at spille i “Episode VIII”:

”Jeg tror, at vi alle bliver kede af det, hvis han ikke vinder en Oscar, og ingen bliver mere ked af det end Mark,” siger Abrams til N.Y. Daily News.

Tidligere har “Star Wars”-filmene primært vundet i de mere tekniske kategorier som lyd og effekter.

“Star Wars: The Last Jedi” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 ReignHeart 7 år siden

Hvad er det lige Mark Hamill skulle have en Oscar for i filmen, manden er jo kun med i 10 sekunder og har ingen replikker???

Misforstå mig ikke, det var fantastisk at se ham igen som Luke <'3
Gravatar

#2 Kanutski 7 år siden

#1

Du har simpelthen allerede set EP.8? You lucky fuck... :-P
Gravatar

#3 Spawnster 7 år siden

#1 der var du lige hurtig nok :D
Gravatar

#4 Mads47 7 år siden

#1 Det kunne være en ide at læse hele overskriften også artiklen, inden man kommentere på den. For der er ikke tale om hans optræden i Force Awakens, men The Last Jedi, det vil sige episode 7 og ikke 8.
Gravatar

#5 ReignHeart 7 år siden

Sorry min fejl... Hvad der sker på Filmz, bliver på Filmz :Þ
Gravatar

#6 Krurri 7 år siden

Mads47 (4) skrev:
#1 Det kunne være en ide at læse hele overskriften også artiklen, inden man kommentere på den. For der er ikke tale om hans optræden i Force Awakens, men The Last Jedi, det vil sige episode 7 og ikke 8.


mener du ikke at det er episode 8 og ikke 7?

Gravatar

#7 Mads47 7 år siden

Krurri (6) skrev:
mener du ikke at det er episode 8 og ikke 7?


Jo self! jeg har selv skrevet forkert! pinligt. Pis at man ikke kan redigere når der er gået over 10 min.
Gravatar

#8 BlackJesus 7 år siden

Det må næsten være en and. Lidt mærkelig udtalelse at komme med, medmindre han virkelig mener Mark Hamill skal have oscar for hvad han ahr set under optagelserne eller også er det den sædvanlige hype fra Disney.
Gravatar

#9 Gorman 7 år siden

#8 Det er vel bare en hyldest til en ikonisk hovedrolleindehaver. Men det er jo ikke nok i sig selv til at vinde filmpriser.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#10 henrique406 7 år siden

#8

Mon ikke de er ved at være færdige med at filme og er i gang med post production. Så kan den gode Abrams jo godt have siddet og set med i klipperummet.

Skriv ny kommentar: