For dem, der har set “Logan”, så virker slutningen logisk. Men Hugh Jackman i titelrollen ønskede oprindeligt en anden slutning på den tredje film om Wolverine.

Se også: ”Logan” -slutningen blev afsløret allerede i “The Wolverine”

DER SKAL ADVARES IMOD SPOILERS!

“Logan” er fra flere sider blevet sammenlignet med Clint Eastwoods westernfilm “De nådesløse”. Og Hugh Jackman ønskede oprindeligt, at Logan skulle dele skæbne med Clint Eastwoods western-karakter:

”Det var altid uvist, om Logan muligvis skulle dø. Jeg sagde: ‘Lad os være åbne, fordi det er måske mere kraftfuldt, hvis han ikke dør’… James var altid sikker på slutningen, og han havde ret,” siger Jackman til Yahoo! Movies.

Men som bekendt endte “Logan” med at blive enden på Wolverine. James Mangold fik sin vilje – western-mutanten døde.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 keitel 7 år siden

Førhen når der skulle advares mod spoilers, var i sgu da så flinke, så man skulle trykke på et link, nu læser man nyheden ud i et, og kan overse jeres spolier banner. Fuck jer... i har lige ødelagt min dag ;) Men seriøst, please lad vær med det igen. Nu gider jeg sgu ikke bruge penge på at se den i biffen, når man kender slutningen.
Gravatar

#2 Mads47 7 år siden

#1 Come on....Det burde fandme ikke være svært at ligge to og to sammen, når overskriften hedder "Hugh Jackman ønskede en anden slutning på Logan" og lidt senere står der DER SKAL ADVARES IMOD SPOILERS!

Med store fede bogstaver, på et eller andet tidspunk må det fandme være ens egen skyld...Alt ved nyheden skriger om spoiler.
Gravatar

#3 Mejse 7 år siden

#1 vil også mene at man på et eller andet tidspunkt må tage noget personligt ansvar :) som forreksempel når titlen antyder spoilers og der står med store bogstaver SPOILER :P

Skriv ny kommentar: