Imperiets ikoniske kamprobotter, AT-AT, eller All Terrain Armored Transport, har længe været en vigtig del af “Star Wars”-universet. Og i ”The Last Jedi” har First Order åbenbart anskaffet sig en opgraderet version af de ikoniske maskiner. Nu dobbelt så store!

Se også: Så meget ville en AT-AT fra “Star Wars” koste i virkeligheden

Den nye dræbermaskine får navnet ‘First Order Heavy Assault Walkers’ (så det bliver FOHAW eller bare HAW).

Og ifølge en kilde fra Making Star Wars, der har fået et glimt af den, er den mere end dobbelt så bred og næsten dobbelt så høj som originalen.

Samtidig er den mere kraftigt bygget sammenlignet med Imperiets tynde AT-AT og sammenlignes med gorillaer i forhold til bygning og bevægelse.

Altså er FOHAW både stærkere og hurtigere, og det skal blive spændende, om modstandsbevægelsen kan klare denne udfordring.

“Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 KEiZ 6 år siden

Så nu genindspiller de Emperiet slår igen?
kom du videre opfind noget nyt.

What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 Geekalot 6 år siden

#1 se nu lige filmen inden du døber den som et remake :)
Gravatar

#3 Mads47 6 år siden

#1 Må der heller ikke have X-Wings eller Tie-Fighters så? Star Wars er fortalt som et klassisk eventyr, de har altid være flydt med genkendelighed og lavet sådan at historien gentager sig selv. Prøv bare at dyk ned i Episode 1 og sammenlign den med A New Hope og du vil opdage at mange af de samme plot points eksistere igennem begge film. Hell meget af Prequel Trilogien er designet til at mirror the originale. Det er derfor Lukes rejse minder utroligt meget om Anakins. Det er fandme essensen af Star Wars. Det er et klassisk eventyr og mange eventyr fortælleringer spiller på de samme temaer.

Som Geekalot siger prøv nu at se filmen før du dømmer den ud fra at du ved der er en AT-AT med.
Gravatar

#4 kblood 6 år siden

Synes nu også dette lyder suspect. Første film *** spoilers **** de laver en ny Deathstar, men denne gang er den så stor at den kan ødelægge et solsystem og ikke bare en planet. I den nye laver de igen en walker, men nu er det ikke bare en walker som i de tidligere Star Wars... for den er dobbelt så stor.

Plottet lyder indtil videre også til ikke at have ændret sig særligt meget. Igen et familie drama hvor at en af dem er blevet ond og nu skal bekæmpes, og "The Dark Side" vil have den / de gode Jedis til at blive Sith eller hvad de nu kalder det denne gang.

På den anden side har jeg nu heller ikke forventet mere og glæder mig til at se den uanset. If it works, dont break it er måske en god ting her.
Gravatar

#5 KEiZ 6 år siden

de må gerne have alt muligt med, men hvorfor er det nye bare mere af det gamle bare større??

Lucas forsøgt i det mindste at udvide universet, selv om det glippede en del
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#6 Geekalot 6 år siden

#5 de satser da på det de ved der virker. Lucars havde en vision. De nye tør bare ikke at fejle tror jeg. Derfor de er som de er "tror jeg"

Skriv ny kommentar: