Hvordan kan Josh Brolin både være Thanos og Cable? Begge Marvel – dog i hver sin franchise, henholdsvis Marvels Studios’ MCU og så Fox-Marvel, der laver “Deadpool 2”. Det har flere kritikere spurgt om i kølvandet på casting-annonceringen. Nu svarer Ryan Reynolds.

Se også: Josh Brolin får rollen som Cable i “Deadpool 2″

I vanlig sarkastisk Deadpool-stil kan Ryan Reynolds ikke se det helt store problem i, at Brolin nu er med i to forskellige Marvel-universer:

”The fuck, Fox! Du kan ikke spille to karakterer i samme univers!! Josh Brolin var med i ‘Sicario’, og jeg var med i ‘Sabrina the Teenage’,” skriver Reynolds på Twitter.

Lad os bare sige, at Ryan Reynolds ikke kan se problemet i at medvirke i både “Avengers”-filmene og så “Deadpool 2”. Eller problemet er i hvert fald kun lige så stort som ligheden imellem “Sicario” og “Sabrina the Teenage”. Ikke stort!

Det forventes, at “Deadpool 2” får premiere i begyndelsen af 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 kblood 6 år siden

Der har da vidst været noget om at Deadpool også vil være med i Infinity Wars. Måske hvor han så skal forestille at være Deadpool fra det univers... dunno. Så længe det ikke er den underlige Deadpool fra Wolverine.
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 det er vist på det meget løse rygte plan men ville være fint :D men altså kan ikke rigtig se problemet det er jo ikke fordi han ligefrem ligner sig selv i Thanos kostumet
Gravatar

#3 kblood 6 år siden

#2 Nej, altså de er jo skuespillere. Har lige set et afsnit Orphan Black, der er den samme skuespiller mere end 7 forskellige i den serie.

Og ja, specielt når at hans kostume som Thanos er som det er, så tror jeg ikke lige man sidder og føler de to karakterer skulle være den samme person. Desuden er det jo egentlig ikke samme univers, for Deadpool skal jo ikke forestille at være i X-Men eller Avengers film universet. Der er hints om det, men så vidt jeg har forstået så har han sit eget univers, så det giver dem nogle flere friheder med hvad de kan gøre med ham, så det er en del af Marvel multiverset, men det er det tætteste de kommer.

Skriv ny kommentar: