Han har tidligere forklaret, at han ikke mener, at Mace Windu døde i “Star Wars: Episode III”. Nu opfordrer Samuel L. Jackson så direkte Lucasfilm til at bringe Mace Windu tilbage.

Se også: Samuel L. Jackson om sin “Star Wars”-karakter: Mace Windu er ikke død

Det skete, da Samuel L. Jackson var direkte igennem til 40-års-panelet ved Star Wars Celebration, hvor han henvendte sig direkte til Kathleen Kennedy, chef for Lucasfilm:

”Mace Windu venter på at vende tilbage. Lad os få det til at ske. Kathy, du sidder lige der. Jeg ved, at du ved, hvad du skal gøre. Du behøver bare at sige til. Vi ses snart. På skærmen, håber jeg,” siger Jackson ifølge MovieWeb.

Skulle Lucasfilm få lyst til at bringe Mace Windu tilbage i en fremtidig Saga-film eller et eget spinoff, så kræver det dog lige, at manuskriptet tager højde for, at Darth Sidious senest smed Windu ud af et vindue højt, højt oppe.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 The_Corrector 6 år siden

Jeg efterlader dem bare lige her:

Darth Maul vs. Darth Sidious:


Obi-Wan Kenobi vs. Darth Maul - Star Wars Rebels season 3 Episode 20:


Mere behøves der ikke siges om hvorfor Mace Windu er i live.
Gravatar

#2 Gorman 6 år siden

#1 jeg er så nok lidt tungnem, hvorfor mener du de klip viser at mave vindu er l live?
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#3 The_Corrector 6 år siden

#2

Prøv at gense den her scene fra Episode 1:


Og fortæl mig derefter hvordan han kan være i live, når de klip jeg linkede til i #1 er fra mellem Episode 2 & 3, samt mellem Episode 3 & 4

Darth Maul overlevede sine skader Obi Wan Kenobi gav ham i Episode 1, og et fald ned igennem et rør. Så hvorfor skulle Mace Windu ikke kunne overleve?
Gravatar

#4 Mads47 6 år siden

The_Corrector (3) skrev:
Darth Maul overlevede sine skader Obi Wan Kenobi gav ham i Episode 1, og et fald ned igennem et rør. Så hvorfor skulle Mace Windu ikke kunne overleve?


Nu var det hadet til Obi-wan og the Darkside der holde Maul i live, det samme der holde Anakin i live efter kampen med Obi-wan. For det andet ramte Maul ikke bunden af den skakt hand flad ned i, men bruge the force til at komme ind i en air duct (ligesom Luke i Empire).

I Mace Windus møde med Darth Sidious bliver Mace ramt med fuld kraft af hans Force Lightning og i canon er hans force lightning den kraftigste.

Men muligheden for at han kunne overleve eksetiere, men jeg tror det ikke. Men det kan man jo altid finde på en måde at bringe ham tilbage.
Gravatar

#5 Gorman 6 år siden

# 3 men det er jo bare tegnefilm og ikke Canon?
Og det giver ingen mening Maul overlevede sine skader, han blev jo hugget over i 2 i maveregionen. Det overlever vel ikke engang en sith... :-)
Men selvfølgelig, det er film og science fiction så hvorfor ikke :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#6 Mads47 6 år siden

Gorman (5) skrev:
3 men det er jo bare tegnefilm og ikke Canon?


Clone Wars og Rebels er canon

Gorman (5) skrev:
det giver ingen mening Maul overlevede sine skader, han blev jo hugget over i 2 i maveregionen. Det overlever vel ikke engang en sith..


Anakin overlever at miste alle hans lemmer og efterladt på en vulkan imens han brænder levende. Vil mene hans skader er langt værre end Mauls :P
Gravatar

#7 Gorman 6 år siden

#6 anakin kunne overleve, også i praksis, fordi hans lemmer er skåret af og sårene brændt så han ikke forbløder. Alle hans indre organer virker stadig og "kun" hans bevægeapparat er
Ødelagt og så med slemme brandsår, der dog hurtigt behandles. Maul er delt i 2 stykker i mave regionen, dvs. Han organer er skåret over og kan ikke ikke fungere og døden vil indtræde meget hurtigt. Derudover er der en lille detalje med at hans ryggrad er skåret over og han således er lam :-)
Rigtigt svært at overleve dette og uden at nogen kan komme ham til hjælp. Just saying :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#8 Mejse 6 år siden

hahaha kan godt lide hvordan i med logik og normal forståelse af hvordan kroppen fungere prøver at forklare hvorfor hvem burde være død :D
er darth maul overhovedet menneske ?? ved vi at hans organer ikke sidder i fødderne ?? :D
Gravatar

#9 Gorman 6 år siden

#8 ja vores interesse er jo film, så selvfølgelig diskuterer og kommenterer vi dem :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#10 Mejse 6 år siden

#9 ja ja og det skal man da også :D men i diskuterer det jo ikke ud fra filmens præmisser men mere vores verden så i diskutere jo hvordan det ville være hvis det skete her idag og ikke i en galakse far far away :D

Skriv ny kommentar: