Harrison Ford vil være 78 år til premieren. Det står nu fast, efter Disney har flyttet premieren på “Indiana Jones 5″ fra 2019 til 2020.

Se også: ”Indiana Jones 4”-forfatter skal skrive “Indiana Jones 5″

Det er StarWars.com, der skriver, at Disney nu officielt giver premieredato til “Indiana Jones 5” om lidt over tre år.

Dermed bliver det 12 år efter, vi sidst så Indy i “Indiana Jones og krystalkraniets kongerige”.

Og det bliver med mange gengangere fra dengang. David Koepp skriver igen manuskriptet, Steven Spielberg instruerer, og Harrison Ford er naturligvis igen-igen Indiana Jones.

“Indiana Jones 5” får premiere d. 10. juli i 2020.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Fc-Sonny 6 år siden

Det er helt fint at han er oppe i årene, det kan rollen sagtens bærer. For mig er Indiana Jones ikke action men eventyr på jagt efter skatte.

Håber de holder sig fra ufoer denne gang og hiver en legendarisk skat op af hatten: Atlantis, eller andet i den kaliber.
Gravatar

#2 Geekalot 6 år siden

#1 helt enig :) Så må de gerne springe "sønnen" Shia over i den næste også
Gravatar

#3 DannyMalvang 6 år siden

Atlantis ville være fantastisk, primært måske fordi jeg har spillet Lucasarts spillet, kunne være et fint oplæg.

Men i det mindste noget okkult og ikke Aliens
Gravatar

#4 henrique406 6 år siden

#2
Man kan synes hvad man vil om Shia, men hans skuespil er bestemt ikke dårligt. Synes han gjorde det rigtig godt i Indy 4, som outlaw rockabilly.


#1
Ja, det kunne være rigtig fedt med en god gammeldags skattejagt. De kunne evt. hente inspiration fra nogle af Nathan Drake's mange eventyr, eks. Eldorado.
Gravatar

#5 Mr AC 6 år siden

DannyMalvang (3) skrev:
Atlantis ville være fantastisk, primært måske fordi jeg har spillet Lucasarts spillet, kunne være et fint oplæg.


Jeg har altid ønsket mig at se den historie som film... i min ydmyge mening så er den historie klart værdig til at komme på film
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#6 Geekalot 6 år siden

#4 han passer bare ikke ind i det univers syntes jeg :) Pratt ville have været et meget bedre valg i min mening :)

Skriv ny kommentar: