Vil du helst spise grise, der drømmer søde drømme, eller grise, der har mareridt om at blive slagtet? Den slags spørgsmål stiller chefen for The Mirando Corporation i en viral kampagne-video, som Netflix har udgivet inden premieren på “Okja”.

Læs også: Første teaser: “Snowpiercer”-instruktør på vej med fantasy hos Netflix

Der er noget skummelt ved Lucy Mirando, når hun muntert fortæller om grisene hos Mirando Corp., der har det meget bedre end andre grise, som helt sikker lider af forfærdelige mareridt.

Og det er nok også meningen med kampagnevideoen for “Okja”, der er instrueret af Bong Joon-Ho, som senest har lavet sci-fi-dystopien “Snowpiercer”.

Netflix-filmen handler nemlig om et grise-agtigt væsen ved navn Okja, der bliver venner med en lille pige, hvilket det multinationale selskab Mirando Corp. forsøger at sætte en stopper for af endnu ukendte årsager.

Til sidst i videoen reklameres for det fiktive firmas hjemmeside, SuperPigProject.com, hvor du kan læse mere om hvordan The Mirando Corporation vil redde verden.

“Okja” kan opleves på Netflix fra d. 28. juni.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (0)

Skriv ny kommentar: