Han elsker at skifte genre; fra superhelt til sci-fi. Nu kaster Christopher Nolan sig så over krigsfilmen med fortællingen om ‘Slaget ved Dunkerque’ i begyndelsen af 2. verdenskrig. Nu er den fulde trailer her til “Dunkirk”!

Se også: Christopher Nolan om manglende R-rating: “Dunkirk” er ikke en krigsfilm

Og det ligner, at det her kan blive en ny generations svar på Steven Spielbergs “Saving Private Ryan”.

Det er intens evakuering af allierede tropper til vands, imens flyvevåbnet forsøger at holde nazisterne stangen i luften.

Krigsfilmen er med gamle Nolan-kendinge som Tom Hardy og Cillian Murphy, imens Hans Zimmer igen står for musikken, ligesom Hoyte Van Hoytema har ansvaret for kameraet.

“Dunkirk” får premiere d. 20. juli.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Zabath 6 år siden

Nyheden skrev:
Og det ligner, at det her kan blive en ny generations svar på Steven Spielbergs "Saving Private Ryan".


En ny generation, så en generation er nu under 20 år???
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

tænker at dem der så den da den kom frem ikke var nyfødte så mon ikke der er kommet en ny generation til siden ;)
Gravatar

#3 Geekalot 6 år siden

#1 hænger du dig i 5-9 år ?
Gravatar

#4 Zabath 6 år siden

#2 og #3: Jeg synes bare at det er meget kort tid at glemme en film og skulle lave en ny, hvis man interessere sig for krigsfilm, så har man da uden tvivl set "Saving Private Ryan"...

Selvfølgelig er generation gabbet mindre inden for film, end det er i den virkelig verden, men alligevel.....
Gravatar

#5 Geekalot 6 år siden

#4 Har det lige som dig tror jeg, Saving Private Ryan kommer man ikke lige sådan til at glemme :)
Ud over strand og soldater tror jeg ikke de to film har så meget med henanden at gøre dog :)

Skriv ny kommentar: