Selv om det ikke er Ridley Scott, der igen instruerer, så ligner det i den grad “Blade Runner”. Den første fulde trailer til sequel-filmen “Blade Runner 2049” er netop landet!

Se også: ”Blade Runner 2049″ får voldelig R-rating

Det er derimod Denis Villeneuve (“Sicario”), som har overtaget sci-fi-tøjlerne, hvilket ligner en rigtig god beslutning!

Samtidig er Ryan Gosling nu blade runner, imens den gamle Deckard, spillet af Harrison Ford, også ser ud til at have en markant rolle at spille.

I de mere suspekte roller finder vi Robin Wright og Jared Leto i en verden, der er neon-lækker, som kun originalen fra 1982 ellers har været det.

Blade Runner 2049” får premiere d. 5. oktober.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Geekalot 6 år siden

Uhhhh :D
Gravatar

#2 BowieCool 6 år siden

Den ser sku da røvfed ud... Den glæder jeg mig til at se...
Gravatar

#3 ReignHeart 6 år siden

Kan en forklare mig hvorfor Blade Runner fra 1982 er anset for god? Jeg har set den for femte gang nu og må altså indrømme at den er ekstrem kedelig og har en helt igennem uinteressant handling. Karaktererne har lige så meget karisma som en zombie fra Dawn of the Dead. Misforstå mig ikke, jeg elsker gamle film fx Jaws, Alien, Rocky, Rambo, og terminator. Jeg har tilmed anskaffet de gamle star wars film i despecialized edition fordi jeg ikke gider se de moderne redigeringer i disse fantastiske film. Jeg synes produktionen i Blade Runner er top notch og den er virkelig imponerende med sine effekter, men det er også det eneste positive jeg kan tilføje...
Gravatar

#4 ReignHeart 6 år siden

Og jeg har det samme problem med "The Shining" ;)
Gravatar

#5 vclarke 6 år siden

#3 Er der nogen der kan forklare mig hvorfor "En verden udenfor" er anset for god?

Smag og behag
Gravatar

#6 Aragorn76 6 år siden

ReignHeart (3) skrev:
Kan en forklare mig hvorfor Blade Runner fra 1982 er anset for god? Jeg har set den for femte gang nu og må altså indrømme at den er ekstrem kedelig og har en helt igennem uinteressant handling. Karaktererne har lige så meget karisma som en zombie fra Dawn of the Dead. Misforstå mig ikke, jeg elsker gamle film fx Jaws, Alien, Rocky, Rambo, og terminator. Jeg har tilmed anskaffet de gamle star wars film i despecialized edition fordi jeg ikke gider se de moderne redigeringer i disse fantastiske film. Jeg synes produktionen i Blade Runner er top notch og den er virkelig imponerende med sine effekter, men det er også det eneste positive jeg kan tilføje...


Det var en anden tidsalder for film du refererer til. I dag så skal alt bare være større, mere actionpræget, mere spænding, og bare overgå alle foregående film på alle parametre. Synes det er lidt mærkeligt at sammenligne Harrison Ford, og Rutger Hauer med en zombie.....men det er jo dit problem. Blade Runner er en kultfilm og elsket af mange fans, og der vil altid være nogle få der ikke kan lide det andre kan lide, sådan er det altid......og lige en sidste ting.....hvis du synes Blade Runner er kedelig, hvorfor har du så set den 5 gange!!!!!?
Gravatar

#7 Aragorn76 6 år siden

vclarke (5) skrev:
#3 Er der nogen der kan forklare mig hvorfor "En verden udenfor" er anset for god?

Smag og behag


Det er den bare, punktum;)

Skriv ny kommentar: