Seriens skaber, David Chase udtaler at femte sæson bliver hans sidste. Og hvis dette sker, vil to af hovedpersonerne heller ikke være med længere.

”Jeg startede med ham, og slutter med ham” udtaler James Gandolfini der spiller Tony Soprano, og følges op af Lorraine Bracco, der spiller psykologen Jennifer Melfi.

Men det er helt op til tv-stationen HBO, om de vil fortsætte uden David Chase, da de har rettighederne til serien.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Kram 21 år siden

Tjah, alt skal jo have en ende, så det er da godt at en serie skaber, for en gangs skyld stopper mens 'legen' er god, istedet for at det bliver kørt helt ud på grænsen til det latterlige (hint: X-files, og mange andre).

The Sopranos er en god serie, lad os håbe den bliver husket sådan.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#2 Michael Andersen 21 år siden

Jeg elsker The Soprano`s men...
er det bare mig el. har TV2 herhjemme bare ødelagt serien ved at sende den midt om natten el. på Zulu fredag aften? Hvor mange unge mennesker ser TV på en fredag aften? (udover en taber som mig, selvfølgelig).
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 Kram 21 år siden

Haha :)

Men du har ret, TV2 har virkelig nogle underlige sende tider på nogle af de bedste serier der findes, hvis de sendte dem på nogle lidt mere fornuftige tidspunkter, kunne de opnå et _MEGET_ større antal seere.

Star Trek (hvilket jeg faktisk aldrig opdagede TV2 sendte, netop pga. de sendte det om Fredagen) - og så selvfølgelig Sopranos ..

Forstår dem ikke ..

Vi burde få støtte fra staten, og lave en ungdoms kanal til Danmark, som TV2 baseret på reklamer, og så smide de gode ting ind der :) er ret sikker på at vi hurtigt kunne trække alle unge fra DR1 og TV2, fordi de har 0 forstand på unge.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#4 Michael Andersen 21 år siden

#3
Det er vel det TV 2 Zulu er til, men Zulu har efter en god start mistet pusten.

Det er lidt ironisk, at det bedste ungdomstv idag kommer fra DR 2 (en meget undervurdret kanal), f.eks Banjo`s, Mandrillen, Vindhætterne, De Uaktuelle Nyheder m.fl, en kanal som ingen desværre gider se el. vil indrømme at de ser.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5 Kram 21 år siden

Fordi det meste på DR2 er noget bras ;) ..

Og nu er det sådan at ikke alle kan tage Zulu osv ..

Burde være gratis :)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

Skriv ny kommentar: