Selv om “Wonder Woman” er sat under 1. verdenskrig, så hylder den ikke kamp og krig. I stedet er krigen gjort grum og håbløs – nærmest som i en antikrigs-film. Derfor sender Chris Pine nu også en stikpille af sted imod konkurrenterne hos Marvel Studios.

Se også: Ny undersøgelse: Superhelte får børn til at tænke voldeligt

Chris Pine som Steve Trevor er måske i virkeligheden den sande helt i “Wonder Woman”. Og han synes ikke, man bør glorificere krig:

”Inden for den her genre er det svært at gøre noget nyt. Normalt ser du en masse mennesker slå hinanden ihjel i kostumer og sprænge byer i luften. Jeg ved, at der er en ting, som hedder ‘Infinity War’, og jeg bryder mig ikke rigtig om uendelig krig. Har vi brug for krig til evig tid?” siger Pine til ScreenSlam.

Det er svært at tolke som andet end en direkte hilsen til Marvels kommende “Avengers: Infinity War”, der altså er lige krigsliderlig nok til Chris Pines smag.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Mr AC 6 år siden

Måske han skulle læse bare 3 linjer om hvad Infinity i Infinity War hentyder til...

Hint: Infinity Gems
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#2 Elisha 6 år siden

Chris Pine læste en titel og fortolkede frit på indholdet. hvorefter han kom med en ill-informed statement...

Det er sgu nogle gange i orden at informere sig om tingene en gang imellem før man udtaler sig...
but well c'est la vie.

Skriv ny kommentar: