Ron Howard var hurtig til at sige ja til tjansen som ny instruktør på “Star Wars: Han Solo”. Muligheden for Howard opstod efter fyringen af Phil Lord og Chris Miller. Men det er uetisk at sige ja til den slags, mener instruktør-kollega Edgar Wright.

Se også: Ron Howard er ny instruktør på “Star Wars: Han Solo”

Edgar Wright oplevede noget lignende for tre år siden, da Peyton Reed overtog “Ant-Man”, efter Marvel Studios havde droppet Wright på grund af ‘kreative uenigheder’.

Det samme er nu sket for vennerne Lord og Miller. Derfor kunne Wright aldrig finde på at overtage et projekt som “Star Wars: Han Solo”:

”De er mine venner – det ville jeg aldrig gøre. Og så har jeg selv været i den situation, så idéen om at gøre en andens film færdig er ud fra en etisk betragtning aldrig noget, jeg ville gøre,” siger Wright til Digtal Spy.

“Star Wars: Han Solo” får forventet premiere i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 Matjo7588 6 år siden

Se mig, det synd for mig jeg ikke udføre mit job godt nok, min arbejdsgiver som betaler min løn ikke er tilfreds, og folk ikke kan lide det jeg laver.

Vidst en der bitter over at han ikke gjorde det job han blev ansat til.

Hvis han nu arbejde som, lad os sige mekaniker. og han fik af vide af chefen nu skulle han lige skifte dæk på den bil der, og han i stedet malede den pink fordi det kunne han altså bedre lide.
Ville folk så lytte til ham når han var bitter over han ikke stadig var mekaniker der?

Og kunden ville nok hellere ikke være glad.
Ligesom kunden nok heller ikke ville være glad for Han Solo blev lavet til en fald på røven komedie..


Men hvad ved jeg, jeg er jo netop bare kunden.
Jeg er hverken kendt eller venner med andre bitre folk som er sure over deres chef siger de skal gøre det de ansat til.

Skriv ny kommentar: