Så er der godt nyt for stakkels Emily Ratajkowski, der er for pæn til at få roller i Hollywood. Den sexede skuespiller har netop landet en rolle i filmen “I Feel Pretty”.

Se også: ”Gone Girl”-skuespiller: Jeg er for sexet til at få roller i Hollywood

Det er Deadline, der skriver, at Emily Ratajkowski får en rolle i den kommende Amy Schumer-komedie.

Schumer har hovedrollen i “I Feel Pretty”, hvor hun spiller en kvinde, der har dårlig selvtillid, men som en dag vågner efter et uheld og føler sig som den smukkeste person på planeten.

Det vides endnu ikke, hvilken rolle sexede Emily Ratajkowski skal spille, men et godt bud er det smukke selvbillede, som Schumer får efter sit uheld.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Tsunamijhoe 6 år siden

Det der er mest iøjnefaldende ved denne artikel er, hvordan i alverden Amy Schumer kan blive ved med at finde finansiering til hendes feministiske og stupide film.
Gravatar

#2 Tsunamijhoe 6 år siden

Det der er mest iøjnefaldende ved denne artikel er, hvordan i alverden Amy Schumer kan blive ved med at finde finansiering til hendes feministiske og stupide film.
Gravatar

#3 The Curator 6 år siden

Tsunamijhoe (2) skrev:
Det der er mest iøjnefaldende ved denne artikel er, hvordan i alverden Amy Schumer kan blive ved med at finde finansiering til hendes feministiske og stupide film.


Det er vildt hun kan blive ved og ved og ved, ja. Hvor mange har hun lavet indtil videre? 2?
Gravatar

#4 Mejse 6 år siden

#3 ja hun skal altså til at slappe lidt af :P
Gravatar

#5 Matjo7588 6 år siden

Hmm..
Jeg må være mærkelig for jeg kan finde mange der er langt mere attraktiv for mig at kigge på end Emily Ratajkowski.. MANGE...
Ved ikke om der er plastik i hende, har ikke tjekket. men lad os bare sige det ligner det bestemt.
Og hvordan kan man virkelig være for lækker til noget hvis man ikke engang kan være sig selv..

Men ok.. hvis det er det zombie verden mener så skal de da have lov.
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#5 tja hun påstår jo ikke der ikke er masser der er mere lækre de kan sikkert bare heller ikke blive skuespillere :P

Skriv ny kommentar: