Der var på forhånd gættet på, at den anden “Star Wars”-trailer til “The Last Jedi” ville blive fremvist til weekendens D23 Expo. Det var ikke tilfældet. I stedet gav Lucasfilm os det første seriøse kig bag om optagelserne.

Se også: Lucasfilm-chef puster liv i “Star Wars”-teori: Rey er måske genfødt Jedi

Her garanterer Rey-skuespilleren Daisy Ridley os nogle seriøse twists, selv om der kun er tale om den anden film ud af en trilogi.

Desuden er der kommentarer fra John Boyega, Mark Hamill og Carrie Fisher – ligesom der er flere nye kig på “Episode VIII”, der ligner enhver fan af “Star Wars” hedeste drøm.

“Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi” får premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Tsunamijhoe 6 år siden

Glæder mig bare så meget.. Jeg kan ikke få star wars nok.
Gravatar

#2 Mejse 6 år siden

#1 +
Gravatar

#3 Gorman 6 år siden

++, men af hovedsagaen vel at mærke
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 Tsunamijhoe 6 år siden

Gorman (3) skrev:
++, men af hovedsagaen vel at mærke

Hehe,jeg er ligeglad,lugter det af SW æder jeg det råt.. Jeg elsker det univers så meget. Kan tilføje at jeg planlægger at holde min 50 års fødselsdag i Star Wars Land som åbner i 2019 :-D
Gravatar

#5 Gorman 6 år siden

#4 i hvilken stat bliver det, tænker da samme setup som dig
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#6 Mejse 6 år siden

#5 i begge amerikanske disney land thingies :) så florida og californien
Gravatar

#7 Gorman 6 år siden

#6 En tur til Californien et dermed noteret til 2019
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: