Aktierne hos de store amerikanske biograf-kæder falder. Truslen om Premium VOD skader biograferne. Hos Netflix går det helt modsat: Aktien hos streaming-giganten er historisk meget værd.

Se også: Biografernes aktier falder: Markedet frygter Premium VOD

Det er The Hollywood Reporter, der skriver, at markedet tirsdag vurderede Netflix-aktien til en samlet værdi på 77,1 milliarder dollars.

Til sammenligning har Disney en værdi på 164,3 milliarder dollars, imens Warner Bros. er værdisat til 76,9 milliarder dollars.

Det er særligt meldingen om, at Netflix i det seneste kvartal fik 5,2 millioner nye abonnenter mod forventet 3,2 millioner, som har fået aktien til at stige.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (2)
Gravatar

#1 Kisbye 6 år siden

Underligt. Der bliver da mindre og mindre indhold. Jeg har ikke gidet betale for det i lang tid.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#2 kblood 6 år siden

Kisbye (1) skrev:
Underligt. Der bliver da mindre og mindre indhold. Jeg har ikke gidet betale for det i lang tid.


Så har du måske ikke set hvad der skete her i Januar? Jeg mener det var over 300 nye film og serier der blev tilføjet. Det danske udvalg er en hel del tættere på det Amerikanske udvalg nu... og ellers kan man jo bruge en VPN.

Skriv ny kommentar: