Alt tyder på, at Spider-Man ikke dukker op i den kommende “Venom”. Og det er måske også godt nok. For antihelte-filmen med R-rating bliver ren horror.

Se også: She-Venom er sandsynligvis med i Sony-Marvels “Venom”

Det er Sanford Panitch, leder af Columbia Pictures, der med-producerer “Venom”, som nu afslører, at med Tom Hardy i hovedrollen så bliver der tale om en sjov horrorfilm, skriver Variety.

Således er “Venom” inspireret af John Carpenter – der har lavet “The Thing” og “Halloween”, samt David Cronenberg, som er kendt for body horror a la “The Fly”.

Dermed virker det til, at der stilmæssigt er langt til den ungdomsfilm, som “Spider-Man: Homecoming” har vist sig at være.

Derfor er det måske godt nok, at Spider-Man bliver hos MCU, imens Venom bygger et nyt univers op hos Sony-Marvel.

“Venom” får premiere d. 5. oktober i 2018.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Jach 6 år siden

Rigtige vej at gå når han er hovedkarakteren.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#2 Tsunamijhoe 6 år siden

De har fået blod på ærmet nu r-rated deadpool blev en succes. Så venter der bare et fanboy ramaskrig fra de 13 åriges curlingforældre der ikke må få lov at se den,nøjagtigt som de brokkede sig over deadpool.
Men ellers dejligt de igen er begyndt at lave film for voksne
Gravatar

#3 Nagash 6 år siden

Jeg tvivler lidt på at de opnår det rigtige Capenter feel. Det kræver de dropper CGI og går praktisk.
Gravatar

#4 Mads47 6 år siden

Nagash (3) skrev:
Jeg tvivler lidt på at de opnår det rigtige Capenter feel. Det kræver de dropper CGI og går praktisk.


Det kommer aldrig til at ske at de dropper CGI, altså de bør nok finde en mellemvej. En blanding imellem CGI og praktisk, ligesom Mad Max Fury Road og de nye Star Wars formåre at finde en god balance.
Gravatar

#5 Nagash 6 år siden

Det er jeg klar over. Men det er også derfor de aldrig opnår det Carpenter feel.
Gravatar

#6 keitel 6 år siden

Ved godt Venom karakteren har fyret mange fede anekdoter af, men den skal have det der psycho feeling over sig, derfor håber jeg godt nok de toner humoren ned, så den ikke går hen og bliver latterlig.
Gravatar

#7 Alex- 6 år siden

Forfærdelig tilgang, det giver ingen mening da Venom ikke kan eksistere uden Spider-man. Hvis dette virkelig er sandt så bliver det slet ikke den Eddie Brock/Venom som vi kender ham fra tegneserierne, men en ny fancy Sony-version. Med mindre selvfølgelig at filmen ikke er en origin, men foregår efter at Eddie Brock har haft symbioten i en længere periode, og allerede har kæmpet imod Spider-man.

Skriv ny kommentar: