OPDATERING: Den endelige biograf-udgave er blevet 130 minutter.

Den korteste MCU-film er “The Incredible Hulk” på 112 minutter. Flertallet er tæt på to timer eller længere. Den trend bryder “Thor: Ragnarok”.

Se også: Ny trailer: Thor og Hulk lægger op til “Avengers: Infinity War”

Den nye MCU-instruktør Taika Waititi mener nemlig i modsætning til sine kolleger ikke, at en Marvel-film behøver at være så lang:

”Lige nu er den omkring 100 minutter. Det bliver ikke en meget, meget lang film. Jeg synes, at historier er bedre, når publikum ønsker mere,” siger Waititi til Collider.

Dermed ser det ud til, at “Ragnarok” bliver den med afstand korteste MCU-film. Men det vil publikum ikke komme til at bemærke:

”Jeg tror, at publikum vil føle sig udmattede ved slutningen, hvor de har været ude på den her store rejse, så jeg mener ikke, at filmen behøver at være tre timer.”

“Thor: Ragnarok” får dansk biografpremiere d. 26. oktober.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 kblood 6 år siden

Hmmm... pga alt det som er i denne film, og at den jo egentlig er 2 historier som er lavet til en historie. Planet Hulk og Ragnarok, så kunne den da måske godt bruge 3 timer, men 2 timer er nu heller ikke kort tid. Hvis den var 1½ time ville jeg nok mene der var et eller andet galt.
Gravatar

#2 Justin 6 år siden

Gad vide om de kan korte det ned til af der kun kommer en forfilm, og det er det
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#1 Nu er 100 minutter jo også kun 1:40 :-)
Gravatar

#4 dam 6 år siden

Jeg har stort set altid siddet med følelsen af at MCU-filmene har været 10-20 minutter for lange. Det er kanon underholdning, men som Waititi siger, så kan jeg tilslutte mig følelsen af at være mættet eller udmattet efter 2 timers MCU - det ville da ikke gøre noget at være sulten i stedet.
Gravatar

#5 kblood 6 år siden

#3 Hov... jeg troede egentlig det var den som var 112 minutter, men det var jo Hulk... ja det er da egentlig en noget kort film så.

Skriv ny kommentar: