Ved den nyligt afholdte Siggraph computer grafik konference løftede George Lucas en lille smule mere af sløret for de to kommende “Star Wars” tv-projekter.

Han fortalte at den 3D animerede “Clone Wars” serie vil blive lavet ved Lucas’ Animation’s Singapore faciliteter, og at han for tiden er på jagt i Asien efter talent. ”Det er også en måde hvorpå jeg kan få min fod indenfor anime, som jeg godt kan lide,” sagde Lucas.

En live-action serie er samtidig under udvikling, og Lucas kunne fortælle at den kommende serie vil blive lavet for et beskedent budget, hvor de – ligesom med “Young Indiana Jones Chronicles” tv-serien – vil udnytte budgettet til det yderste: ”Vi vil lave noget der normalt ville koste $20-30 mio., og forsøge at lave det for $1 mio.”



Vis kommentarer (39)
Gravatar

#1 ajust 18 år siden

Øv så blir Star Wars serien altså sådan en billig discount B films agtigt skod serie :(
Gravatar

#2 danschier.dk 18 år siden

#1 Netop, en dogme-starwars! ;-)
Gravatar

#3 filmz-Exitium 18 år siden

1# 2# :(

Men den animerede del lyder nu fint.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#4 Spanner 18 år siden

Hvordan skulle noget som helst i Young Indiana Jones have kostet $30 mio?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 Riqon 18 år siden

"Det er også en måde hvorpå jeg kan få min fod indenfor anime, som jeg godt kan lide," sagde Lucas.


Ja, don't we all? :)

"Vi vil lave noget der normalt ville koste $20-30 mio., og forsøge at lave det for $1 mio."


Ja, sådan kom Nike og Adidas jo på det med små kinesiske børnearbejdere - og giver da lidt til eftertanke, at også George Lucas søger mod Asien!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 filmz-Proz 18 år siden

Glæder mig til at se hvad de kan finde på med den animerede serie. Live-action serien lyder ikke helt som noget for mig, men nu må vi se. Det kan være at der for en gangs skyld kommer noget godt ud af et lille budget.


Ja, sådan kom Nike og Adidas jo på det med små kinesiske børnearbejdere - og giver da lidt til eftertanke, at også George Lucas søger mod Asien!

En Star Wars Tv-serie med kinesiske børnearbejdere i hovedrollerne... det kunne faktisk blive interessant :P
Gravatar

#7 Riqon 18 år siden

#6 Ja, det kan være, de bliver proppet i ewokdragter og smidt ud i junglen (ligesom i Return of the Jedi).
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 filmz-jackhammer2002 18 år siden

jeg tror nu at den egentlige mening med hans kommentar vedr. live action serien, kunne være at de måske forsøger at vænne tilbage til rødderne i star wars universet, hvor alt ikke var CGI og hvor der ikke skulle stå MEGA foran alt... hvis de forsøger sig med nogle af de produktionsmetoder (tilsat moderne visdom self ;) ) som kendetegnede de første film, tror jeg sagtens en million dollar vil kunne spenderes fornuftigt (dog skal det nok tages med grand salt, da budgettet per episode nok nærmere bliver 10 og ikke 1 mio) ;)
Hvis det ikke længere gør ondt, så betyder det at du er død...
Gravatar

#9 filmz-Bruce 18 år siden

"Vi vil lave noget der normalt ville koste $20-30 mio., og forsøge at lave det for $1 mio."

Det vil da være en velkommen forandring eftersom ewokscenerne kostede $20-30 mio og lignede noget der havde kostet $20-30.

Well måske Von Trier får sin chance, så skal man bare forestille at kridtstregerne er Tatooine :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 nostromo 18 år siden

Wow, a low budget crap Star Wars series... That's what I always wanted!!! NOT!!!

All I have to say is this : DON'T FUCK WITH STAR WARS! You did it once, you lived, you do it again, and you might get hurt...

Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?

Skriv ny kommentar: