Gold Circle Films er nu i gang med at planlægge en fortsættelse til den paranormale thriller “White Noise” fra i foråret som havde Michael Keaton i hovedrollen.

Opfølgeren, som har fået titlen “White Noise 2: The Light”, vil blive distribueret i USA af Rogue Pictures. Keaton vil dog ikke være at finde på rollelisten, når optagelserne går i gang til næste år.

“White Noise 2” skrives af Matt Venne og vil handle om en mand hvis familie bliver myrdet, mens han selv lige akkurat bliver reddet på dødens rand – og kommer derpå i besiddelse af en skræmmende evne; han kan nu identificere sig med dem blandt de levende, som snart vil dø. Han forsøger at redde disse folk fra deres skæbner, men det går snart op for ham at der er en vis pris at betale for at blande sig i livet og dødens naturlige orden.



Vis kommentarer (18)
Gravatar

#1 Martindan 18 år siden

det har jo intet med White Noise konceptet at gøre... my god endnu en vi tjener penge på en titel film.
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 Yossarian 18 år siden

hmm.. lyder som final destination i mine ører..:S
Gravatar

#3 filmz-thomas _h 18 år siden

white noise var fandme en pisse ringe film rent ud sagt. Fy for helvede!

Derudover, så nej det har jo intet at gøre med White Noise. Og ja det lyder lidt lige som Final Destination.

Umiddelbart kunne filmen sagtens laves fed, men hvis det bliver på samme niveau, som White Noise var... ja så gider jeg ihvertfald ikke se den.
Gravatar

#4 squee 18 år siden

...sådan går det når man malker en dårlig ide...
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#5 filmz-wetfox 18 år siden

Konceptet lyder ok.
Gi det til en kvalitets-instruktør og skru budgettet i skyerne. Og ændre titlen
Gravatar

#6 kasper0204 18 år siden

Jeg syens White noise var pisse go!

Men altså... Konceptet til denne lyder næsten præcis som 1erens... (nææsten)

Men jeg glæder mig :)

Gravatar

#7 fjols 18 år siden

Jeg synes også 1eren var okay, men den her følger jo slet ikke det som 1eren gik ud på. Lyder som en film jeg kun gider se hvis alle har klovnenæse på :<
Gravatar

#8 filmz-zanoan 18 år siden

1'eren stank så ufattelig meget. Jeg tror aldrig jeg har været mere irriteret over rent faktisk at have betalt penge og spildt tid på at se den i biografen. Gennem hele filmen var den ikke specielt fangende og handlingen var ganske uintelligent og især implausibel. Jeg håbede på at slutningen ville være noget der kunne rede den - men nej.
_______________________________________
"A truth that is told with bad intents beats all the lies you can ever invent" - William Blake
Gravatar

#9 filmz-theassociate 18 år siden

#8 Filmen stank, men implausibel? Tror man forventer implausibilitet når man sætter sig ind og ser en gyser:)
Gravatar

#10 wiseguy 18 år siden

ikke lige et filmprojekt jeg vil købe aktier i!!!

Synes at White Noise startede fornuftigt, men den løb da totalt ud i sandet til sidst.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: