Skuespillerinde Erica Durance, der bedst kendes for sin rolle som Lois Lane i serien “Smallville”, er nu blevet castet i New Line Cinemas opfølger til “The Butterfly Effect”.

Rollebesætningen i den nye film, der ikke vil have Ashton Kucher i hovedrollen, besættes primært af canadiske skuespillere. Det er endnu ikke blevet oplyst, hvem der vil påtage sig filmens mandlige hovedrolle. Optagelserne til “The Butterfly Effect 2” påbegyndes i denne måned.

Den nye film, som instrueres af John Leonetti, følger en ny ung hovedperson, der ligesom Kutcher i den første, finder ud af, at han kan rejse i tiden. Da han beslutter at ændre nogle begivenheder i fortiden til det bedre, medfølger det en række uforventede konsekvenser i hans nutidige liv.

En talsmand fra New Line kan fortælle, at filmen formentlig vil blive udgivet direkte på dvd senere i 2006.



Vis kommentarer (28)
Gravatar

#1 Saenjaina 18 år siden

Plat. 1'eren (som den nu bør kaldes) var skide god. Men også fordi den var så unik. Synes ikke der bør koges mere suppe på dén. Nu bliver det jo bare noget værre noget ála Final Destination serien.

Den var fed som stand-alone. Jeg er meget skeptisk over for det her :/
Gravatar

#2 filmz-Starscream 18 år siden

Ja, jeg kan heller ikke forestille mig at denne film blir' nogen succes. De indrømmer det vel også lidt selv, når den blir' udgivet direkte på dvd. Det jo ikke ligefrem de helt store hits der ikke starter i biografen.
Og som #1 siger, hvorfor lave en 2'er når 1'eren var vildt fed og unik, men det er desværre det som hollywood efterhånden er kendt for i disse tider.

Sørgeligt siger jeg bare...
Megatron has fallen! I, Starscream, am now your leader. Decepticons, follow me!
Gravatar

#3 myshkin 18 år siden

#1

Enig!

Blev virkelig positiv overrasket over etteren, til trods for at jeg virkelig ikke bryder mig om Kucher. Det her projekt er dømt til at fejle, vover jeg at sige.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#4 Spade_skuret 18 år siden

Jeg kan virkelig ikke forstå jer. Efter min mening var 1'eren absolut intet særligt. En ungdomsfilm der prøvede at gribe over et lidt mere filosofisk emne, uden noget videre fantastisk resultat. Mange mennesker siger at den fik dem til at tænke, hvilket jo er absurd. Kan ikke passe at folk først tænker over tid (og rum) når de er over 15 år (hvilket de fleste jeg har hørt sige, at den fik dem til at tænke, var). Der er ingen grund til at lave en fortsættelse til sådan en film. Var dybt skuffet da jeg så 1'eren, så skal bestemt ikke se 2'eren.
Jep
Gravatar

#5 Saenjaina 18 år siden

#4 - At vi synes filmen (1'eren) var god og du ikke gør kan vel være ligemeget. Og lad være at kategoriser os blot fordi vi synes den var god. Har intet med sagen at gøre.

Det handler vel bare om, at vi ikke synes, at den fortjener en efterfølger.

Jeg ved ihf. at jeg ikke skal se 2'eren. Det ville helt ødelægge mit forhold til 1'eren.
Gravatar

#6 filmz-thomas _h 18 år siden

hehe en film der går STV i et land hvor Stealth faktisk blev vist i biograferne kan kun være skod. At den så allerede er SÅ ringe at de er nødt til at sejle over floden til Toronto for at hente skuespillere... need I say more?
Gravatar

#7 Spade_skuret 18 år siden

#5 > Jeg sagde at jeg ikke forstod jer, hvilket vel er ok, synes jeg da selv. Jeg siger ikke at jeres holdninger er forkerte eller at i blev overvældet af tanken om at gå tilbage i tiden, som andre, men jeg udtrykker min irritation overfor folk der netop sagde, at den fik dem til at tænke, og at det netop derfor var en god film. Jeg forstår ikke at folk ser noget egentlig godt i denne film, men det er jo bare mig, og synes jeg da jeg har lov til at sige... men det er måske også bare mig.
Jep
Gravatar

#8 filmz-Bruce 18 år siden

I 2'eren ender hovedrolleindehaveren som en tanke i fars hjerne, efter først at have været indblandet i århundredets væddeløb mod 7 millioner andre sædceller.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 filmz-Zlinky 18 år siden

Virker ikke lovende.

1'eren var ultra fed, og står også her hjemme og pynter på min hylde, men at der skal kunne laves en efterfølger på den, virker utroligt. I givet fald skulle det være en hemmelig bror til Evan eller en eventuel søn, som ligeledes som Evan har arvet evnen - evt kunne han slå Evan ihjel? %)

Men at den ryger direkte til dvd, får den allerede til at lyde elendig. :/

I mine øjne måtte de hellere end gerne droppe ideen ...
Gravatar

#10 Bohemian 18 år siden

DROP DET!"
Free in serenity.

Skriv ny kommentar: