Yahoo! Movies har premiere på den seneste trailer til “Rocky Balboa”, Columbia Pictures og Sylvester Stallones boksedramaopfølger om den ukuelige bokser Rocky.

I den nye film, som er den sjette i rækken, kæmper den aldrende eks-bokser med sorgen over tabet af sin elskede Adrian og prøver samtidig at komme tilbage i sin søns liv. I mellemtiden forsøger den unge ubesejrede mesterbokser Mason Dixon at vinde sit store publikum tilbage, hvilket til sidst resulterer i, at Rocky modvilligt bliver tvunget tilbage til ringhjørnet i sin allersidste kamp i en ny moderne bokseæra.

“Rocky Balboa” er skrevet og instrueret af Stallone selv. Den utrættelige bokser går i ringen 5. januar.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 filmz-dogacc 17 år siden

Hold da ferie, en film jeg glæder mig til... Helt sygt at Sly kan stadig...
Donnie: Why do you wear that stupid bunny suit?
Frank: Why are you wearing that stupid man suit?
Gravatar

#2 gravity 17 år siden

den bliver for fed, endnu film...
Gravatar

#3 Silver666 17 år siden

Tror den bliver fed og Rocky er the underdog mere end nogensinde :)
.Kan godt lide at noget af omdrejnings punktet bliver den kritik mange har i bla virkeligheden er Stallone ikke for gammel til at lave den? er Rocky ikke for gammel til at gå i ringen?
I Traileren ser det ud til der bliver en god opbygning til at man får medlidenhed og sympati med Balboa
og vil sidde og heppe på ham når han går i ringen for at bevise om han stadig har Eye Of The Tiger ;)
Gravatar

#4 filmz-Jack Slater 17 år siden

Jeg må godt nok indrømme, at jeg ser frem til denne film. Jeg synes den har et udmærket tema omkring det at blive gammel kørende.

Når man nu har besluttet at lave en Rocky VI, synes jeg at manuskriptet er mere vellykket end man kunne have frygtet, men jeg har selvfølgelig kun set traileren så det er svært at vurdere hvor god filmen er når man endelig ser den i sin fulde længde.
Gravatar

#5 filmz-Kadann 17 år siden

Well, jeg er nysgerrig. Jeg regner ikke med alverden, men jeg er nysgerrig og ser den nok når den kommer på dvd, med mindre at anmeldelserne ser helt vilde ud.

Dog lidt irriterende at de lige skal semi-opdatere "Eye of the Tiger" i slutningen af klippet. Den sang har fungeret siden Rocky III, lad den nu bare være som den er.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 achilles 17 år siden

synes den ser fed ud, glæder mig til at se den....
Gravatar

#7 jessup 17 år siden

"Lets start building some hurting bombs" - den bliver en fed stodderaften i biffen:)
This is just until June
Gravatar

#8 filmz-dennis_hs 17 år siden

Kunne være fedt at slutte af med en fed film, i stedet for de mildest talt elendige og totalt ligegyldige nummer 4 og specielt 5'eren.
Gravatar

#9 filmz-look 17 år siden

den ser da meget fed ud. det eneste nederen jeg kan se i den film er at der er så meget pibe sang inden selve kamp at den måske bliver for langsommelig.
Gravatar

#10 filmz-UltimateW 17 år siden

Der lader også til at være en god humor i den.

Where is that from the 80s?

Skriv ny kommentar: