Siden 2005 har Universal Pictures gået med planer om at lave en filmatisering af det populære videospil “God of War”, og det lader nu til, at de endelig er ved at rykke fremad med projektet.

Angiveligt skulle Brett Ratner, der stod bag “X-Men: The Last Stand” og “Rush Hour”-filmene, være blandt kandidaterne til at instruere filmen, der skal bringe den krigeriske Kratos til det store lærred.

Spillet “God of War” udspiller sig i oldtidens Grækenland, hvor man som krigeren Kratos må kæmpe mod mytologiske skabninger som Medusa, Kyklopen og Hydra i jagten på Pandoras æske.

Seneste manuskript til filmen er udarbejdet af David Self (“Thirteen Days”).

Spilfranchisen fra Sony er desuden klar med endnu en opfølger, “God of War III”, eksklusivt til PlayStation 3 engang i 2009.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 blahblah 15 år siden

Efter at have set Rush Hour 3 igår ved jeg sgu ikke om Ratner er et heelt godt valg til sådan en her film.
Gravatar

#2 El vez 15 år siden

Er det mon ham der er inde i Uwe?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 Bohemian 15 år siden

hmm ved ikke med Ratner, men så længe det ik er boll så jeg tilfreds.
Free in serenity.
Gravatar

#4 filmz-Zebratan 15 år siden

Hvad er der pludselig galt med Uwe Boll?!:)
Lisbeth Dahl er MIN far. Få din egen!
Gravatar

#5 Bohemian 15 år siden

He He : )
Free in serenity.
Gravatar

#6 filmz-1aco 15 år siden

ahhh Brett Ratner efter at jeg har set X-Men: The Last Stand så synes jeg slet ikke at han skal instruere God of war...
Gravatar

#7 filmz-Kuja 15 år siden

Så længe det ikke er Uwe!
Men hvis vi virkelig skulle have en fantastisk og samtidig supervoldelig film, burde vi få fat på Tarentino eller Rodriguez!!! (Undskyld hvis det ikk er rigtigt stavet)
Gravatar

#8 Ash 15 år siden

Brett Ratner, øv!
Ham håber jeg virkelig ikke det bliver, for han er ikke en særlig god instruktør!
Gravatar

#9 Lawman. 15 år siden

Det er sq da bare 300 om igen, med en enkelt spartaner istedet for, ja 300...!
Gravatar

#10 filmz-Luxen 15 år siden

Så får vi endelig en spil-film med masser af blod og bare bryster!
Hey Baby, wanna kill all humans?

Skriv ny kommentar: