New Line Home Entertainment udgiver Peter Jacksons Extended Edition af “Ringenes Herre: Kongen Vender Tilbage” til december.

Dermed kommer filmen ikke til at falde ind under den lukrative jule-shopping, der topper i midten af november, som det var tilfældet med de to forrige film i trilogien.

Forsinkelsen af “Kongen Vender Tilbage EE” skulle skyldes, at de forskellige skuespillere havde påbegyndt nye filmprojekter og skulle finde hul i deres kalendere til at indtale filmens kommentarspor.



Vis kommentarer (35)
Gravatar

#1 aza 19 år siden

YEHA et sikkert hit. Så kan den stå fint ved siden af de to andre!
____________________
I like that boulder.
That is a nice boulder.
Gravatar

#2 filmz-Erroneus 19 år siden

DECEMBER!!! :(

Der jo et halvt år til :(
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

Jamen, så ved jeg da, hvad jeg skal give mig selv i julegave:)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 filmz-Linda 19 år siden

ARHH DET BLIVER SÅ GODT!

Kommer der en samlet boks med EE-udgaverne ligesom med bio-versionerne?


GOD JUL!
Gravatar

#5 El vez 19 år siden

Hvem fa'n køber julegaver midt i november, har folk ikke hørt om lillejuleaften ?

:p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 Patriarch 19 år siden

bittert...

Så hellere en tidlig udgivelse og så uden det skuespillere der nu ikke kunne finde ud af at prioritere :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 pulse83 19 år siden

#6 Det er jeg lidt uenig i. Jeg vil hellere vente lidt længere og så evt. få et mere komplet produkt. Tiden flyver alligevel afsted, så før man ved af det sidder man og kværner hele trilogien, mens det sner udenfor. :D

Er der ikke mere præcise oplysninger? Hvor lang bliver den? Præcis hvilken dato udkommer den? Osv.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#8 cyberzed 19 år siden

Jeg tror nu lige jeg staller indkøbene og venter rastløs på en triple box :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#9 Znoo 19 år siden

Fusk! Rygterne "lovede" at den kom tidligere. Nu har jeg en tom plads på min reol der støver til :-)

Nå, men det bliver da rart at få den lange udgave at se. Jeg er allerede begyndt at lade op til et jule-marathon.
Gravatar

#10 filmz-Randy Savage 19 år siden

kommer der ikke en samlet udgave med alle 3 film? Kunne være sejt med en kæmpe bog med alle DVD´erne i. h3h3 :P

Skriv ny kommentar: