Gravatar

#1 Mazce 9 år siden

--NetFlix--
Jeg ligger inde med 10, 6 måneders gavekort til
-Netflix-.

Kan bruges på eksisterende kontoer samt nye.

- Normalpris 474 kroner
- Min pris 125 kr. 6 Måneder.

- 400 Kr for 24 måneder.
(Normalpris 1874 kroner)

- Betaling over Mobilepay eller Bankoverførsel.

Er du interesseret
Kontakt mig venligst på Facebook - Marc Kastholm Christiansen
Gravatar

#2 Valoel 9 år siden

Tror vist bare folk skal holde sig væk fra mr 1 indlæg der :-)
Gravatar

#3 Giraffen 9 år siden

Jeg har en skudsikker forretningsplan. Er du også træt af at arbejde for føden, jamen så er det din heldige dag i dag, for jeg har nemlige løsningen på dit problem. Min papa plejede at knokle for føden, men nu tjener han 50.000 kr om måneden og han behøves ingen gang at forlade sofaen.

Alt du skal gøre er bare at scanne dit nem-id kort og sende et billede af det til mig. Derudover skal jeg også bruge dit bankkorts oplysninger, så som konti- og kort nr. Samt din kode til kortet. Jeg sender så de her oplysninger til min hemmelige agent i Herning/Nigeria, han er international så man ved aldrig helt hvor han er, men han har topforbindelser til topmænd, og topkvinder, og snart vælter pengene bare ind.

Er du interesseret
Kontakt mig venligst på Facebook - Knud Knudsen Knudsön Knudsensen Knudsøn
Gravatar

#4 Mazce 9 år siden

Det er nogle flotte beskeder i kan lave, meget humoristiske.

Kontakt mig på facebook, har massere af beviser fra tidligere købere.
Gravatar

#5 TP-DK 9 år siden

Giraffen (3) skrev:
Jeg har en skudsikker forretningsplan. Er du også træt af at arbejde for føden, jamen så er det din heldige dag i dag, for jeg har nemlige løsningen på dit problem. Min papa plejede at knokle for føden, men nu tjener han 50.000 kr om måneden og han behøves ingen gang at forlade sofaen.

Alt du skal gøre er bare at scanne dit nem-id kort og sende et billede af det til mig. Derudover skal jeg også bruge dit bankkorts oplysninger, så som konti- og kort nr. Samt din kode til kortet. Jeg sender så de her oplysninger til min hemmelige agent i Herning/Nigeria, han er international så man ved aldrig helt hvor han er, men han har topforbindelser til topmænd, og topkvinder, og snart vælter pengene bare ind.

Er du interesseret
Kontakt mig venligst på Facebook - Knud Knudsen Knudsön Knudsensen Knudsøn


Jeg kan altså ikke finde dig på Facebook, er du sikker på der ikke er et Knudsen for lidt?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: