• Seven
    33%
  • Fight Club
    28%
  • Inglourious Basterds
    11%
  • Twelve Monkeys
    8%
  • Snatch.
    6%
  • En anden film
    6%
  • Syv år i Tibet
    2%
  • Ocean's Eleven
    2%
  • Babel
    1%
  • The Tree of Life
    1%
  • 12 Years a Slave
    1%
  • Allied
    0%

Stemmer i alt: 390

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Moneyball, ud over den så Seven :)
Gravatar

#2 cnr 7 år siden

Har altid haft et svagt punkt for Interview with the vampire. Hvis jeg skulle stemme på hvilken film han gør det bedst i, så Twelve Monkeys
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

#2 lol hvordan kan man glemme sådan en film, ja ok den ryger også ind foran Moneyball :)
Gravatar

#4 Ménner 7 år siden

damn det er en god liste af film! Svært valg! Endte dog med Inglourious Basterds
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#5 Silver666 7 år siden

Seven
Gravatar

#6 David Munch 7 år siden

Seven. Men han har nu lavet mange fremragende film. Synd han næsten kun har spillet de samme roller de seneste del år, han kan jo sagtens udvise et større repetoire.
Gravatar

#7 Deadpoolz 7 år siden

puha enten Se7en, Fight Club eller Interview With The Vampire puuuha så den er sgu svær
Gravatar

#8 origin 7 år siden

Helt klart Snatch, bare fordi man ikke fatter hvad manden siger..
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#9 nwinther 7 år siden

Meget svært, også fordi Brad Pitt ikke er bærende i flere af de nævnte film, f.eks. Snatch, Seven, Fight Club mv.

Det bliver derfor ikke Brad Pitt's "bedste præstation" som bliver afgørende for mit valg, men derimod filmen som et hele.
Og der synes jeg nok Seven er den bedste (selvom det er mere Freeman og Spacey's fortjeneste, end Pitt's). Men jeg synes de fleste af disse film er fremragende, og BP gør det fremragende i de fleste af dem.

Jeg synes så også, at Meet Joe Black er en god film (selvom mange synes det modsatte), og jeg synes BP giver den et rigtig godt forsøg. En original præmis (tror jeg nok) og en bitter-sød slutning, med et godt skuespil at både BP og Hopkins og så havde jeg et svagt punkt for Claire Forlani.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman

Skriv ny kommentar: