• Ringenes herre-trilogien
    54%
  • Blade Runner
    13%
  • En anden film
    9%
  • Das Boot
    8%
  • Kingdom Of Heaven
    7%
  • Dommedag nu
    5%
  • JFK
    2%
  • Brazil
    1%
  • Once Upon A Time In America
    1%
  • Heaven's Gate
    1%

Stemmer i alt: 398

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 savomilosevic9 7 år siden

Kingdom of Heaven eftersom den gør en dårlig film god. Lord of the Rings var god i forvejen og blot forbedret i extended.
Gravatar

#2 Silver666 7 år siden

Alien 3
Gravatar

#3 X&O 7 år siden

savomilosevic9 (1) skrev:
Kingdom of Heaven eftersom den gør en dårlig film god. Lord of the Rings var god i forvejen og blot forbedret i extended.


Lige præcis.
Gravatar

#4 Gasivodo 7 år siden

AVS! Den var svær. Das Boot (hvis det er miniserien?) Ellers Kingdom of Heaven.
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 David Munch 7 år siden

savomilosevic9 (1) skrev:
Kingdom of Heaven eftersom den gør en dårlig film god. Lord of the Rings var god i forvejen og blot forbedret i extended.

Og det var også præcis min tankegang og stemme.
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

Valgte Das Boot, var lidt i tvivl om det skulle være Blade Runner, ligger tæt på henanden.
Gravatar

#7 Trew 7 år siden

Forstår ikke LOTR har fået så mange stemmer. Extended cut delen i LOTR er da fuldstændig ubrugelig og ligegyldig.

Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvorfor den har fået så mange stemmer, men man kan godt få den tanke at mange har stemt på den film de bedst kan lide.

Selv stemte jeg Kingdom og Heaven.
Gravatar

#8 Naggzu 7 år siden

Jeg stemte på "En anden", Ja Ringenes herre er rigtig god i EC (Extended Cut), men det kommer sikkert an på hvad folk forventer af en EC.

Er det bare at man får mere af det man godt kan lide, så er Ringenes here gode til at levere på den front.

Men jeg så her den anden da den udvidet version af Batman V Superman, og uden at have set den oprindelige i biografen, har jeg fået at vide at det var en god ide, da den første version var noget rodet, og virkede ikke helt færdig. Var det ikke den fornemmelse som jeg sad med. Jeg syntes det var en godt skruet sammen film, så kunne ikke forstå de dårlige anmeldelser.

Så tror det kommer meget an på hvad folk forventer at en EC skal bruges til.

Jeg kan personlig ikke helt holde styr på Blade Runner, jeg syntes der er kommet så mange versioner af den, eller er det bare mig?

Jeg kan ofte bedre lide Directors cut, og ville rigtig gerne se en Directors Cut version af Fantastic four, som skulle være en helt anden version en den der kom ud.
Gravatar

#9 msvejrup 7 år siden

savomilosevic9 (1) skrev:
Kingdom of Heaven eftersom den gør en dårlig film god. Lord of the Rings var god i forvejen og blot forbedret i extended.


Kan ikke være mere enig. Denne film blev pludselig en virkelig god R.Scott film.
Gravatar

#10 moulder666 7 år siden

msvejrup (9) skrev:
Kingdom of Heaven eftersom den gør en dårlig film god. Lord of the Rings var god i forvejen og blot forbedret i extended.


Jeg forstår så ikke, at der er hele 4% der har stemt på Apocalypse Now. Man tager en skarp film og gør den længere uden at tilføje nye mindeværdige scener og tilføjer komplet ligegyldige sidehistorier. Nej tak!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: