• De Utrolige
    23%
  • WALL·E
    19%
  • Toy Story
    15%
  • Op
    10%
  • Find Nemo
    8%
  • Inderst Inde
    6%
  • Toy Story 3
    5%
  • Ratatouille
    5%
  • Biler
    3%
  • Monsters, Inc.
    2%
  • Modig
    2%
  • Toy Story 2
    1%
  • Monsters University
    1%
  • Græsrødderne
    1%
  • Biler 2
    0%

Stemmer i alt: 372

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 GustavE 8 år siden

Det er et svært valg mellem Wall·E, Op og Inderst Inde. Men jeg tror, jeg vil sige Inderst Inde. Jeg blev så overvældet, at jeg nærmest var i en slags trance bagefter. De eneste andre film, der har gjort det ved mig i biografen, er Boyhood og Interstellar.
Gravatar

#2 X&O 8 år siden

Hmm... de her Pixar afstemninger bliver sværere og sværere for hver film. Især fordi man har tendens til at glemme hvor gode de ældre film var da de udkom. Jeg har stadig et særligt forhold til Monsters, Inc. så det blev den der fik min stemme.
Gravatar

#3 Anders Baad Mai 8 år siden

De Utrolige. Første film jeg så 2 gange i biffen. For mig at se, er det den perfekte animationsfilm. Pixar er mestre i at lave film der rammer alle aldre, og ingen film gør dette bedre end De Utrolige :)

Glæder mig til at se Inside Out på søndag.
Gravatar

#4 patrickjane 8 år siden

The Incredibles:o) Ingen tvivl herfra!
Gravatar

#5 Giraffen 8 år siden

De utrolige har altid været favoritten og jeg har svært ved at tro at Pixar vil lave noget der er bare halvt så godt igen. Jeg ved godt De Utrolige 2 er undervejs men uden Brad Bird bag roret har jeg ikke høje forventninger.

For mig er De Utrolige i top 3 blandt de bedste superhelte-film nogensinde lavet.
Gravatar

#6 rbh 8 år siden

Find Nemo. den eneste pixel film, hvor jeg fik Løvernes konge feeling..
Gravatar

#7 MadMartigan 8 år siden

ThePalacePlayer (3) skrev:
De Utrolige. Første film jeg så 2 gange i biffen. For mig at se, er det den perfekte animationsfilm. Pixar er mestre i at lave film der rammer alle aldre, og ingen film gør dette bedre end De Utrolige :)


Helt enig!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 Driver 8 år siden

Jeg begriber ikke, hvorfor så mange, har stemt på The Incredibles i afstemningen.

For mig er Pixars bedste film til dato, en af de tre Toy Story-film, tæt efterfulgt af Wall-E. Men jeg kan ikke vælge, hvilken en af Toy Story-filmene.

Har i øvrigt ikke set Inside Out endnu, men de mange gode anmeldelser virker lovende.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 Giraffen 8 år siden

Driver (8) skrev:
Jeg begriber ikke, hvorfor så mange, har stemt på The Incredibles i afstemningen.


Det er der et meget simpelt svar på, fordi de synes det er den bedste film. ;)

Men for en gangs skyld er det faktisk den bedste film der ligger nr. 1 så det er helt okay.

Gravatar

#10 MadMartigan 8 år siden

The Incredibles har jo alt, og alle karakterer. Tempoet er perfekt, historien er perfekt. Alle mennesker i hele verden kan relatere til en karakter i The Incredibles.

Up og Wall-E kan godt virke lidt kedelige for det yngre publikum.

Toy Story-filmene er også rigtig gode, og dem vil jeg nok sætte ind som 2,3,4!
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: