• Deadpool
    25%
  • X-Men: Days of Future Past
    23%
  • X2
    15%
  • X-Men: First Class
    15%
  • X-Men
    8%
  • The Wolverine
    4%
  • X-Men: The Last Stand
    2%
  • X-Men Origins: Wolverine
    2%
  • Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
    2%
  • Daredevil
    1%
  • Elektra
    1%
  • Fantastic Four (2005)
    1%
  • Fantastic Four (2015)
    1%

Stemmer i alt: 381

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 8 år siden

Days of future past, var helt okay :-)
Gravatar

#2 Hive 8 år siden

X2. Åbningsscenen med Nightcrawler hører stadig til blandt de allerfedeste filmåbninger nogensinde. Jeg husker stadig hvor blown away jeg var, da jeg så den i bio. Good times.
Gravatar

#3 Alex- 8 år siden

Venter med at stemme til jeg har fået set Deadpool, ellers ligger min stemme på Days of Future Past, på trods af den indeholder et af verdenshistoriens største plothuller på film; Sentinels er lavet ud fra Mystiques dna. Mystique kan ikke stjæler kræfter, kun udseende. Synd og skam at de slettede Rogue fra filmen, kun pga Jenniffer 'fucking-over-hyped' Lawrence.
Gravatar

#4 Driver 8 år siden

The Dark Knight!...Nåh nej, det er DC...Spider-Man 2! Argh, det jo Sony...Aaah, The Winter Soldier...crap...X2 så.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 Nagash 8 år siden

Scorpion (3) skrev:
Synd og skam at de slettede Rogue fra filmen, kun pga Jenniffer 'fucking-over-hyped' Lawrence.


Hvordan pga Lawrence? Har ikke lige fulgt med i det der celeb goship skrammel siden.. Aldrig :)

Og du har set, at der er udgivet et Rouge-cut på BD, ikke?
Gravatar

#6 Flemming Larsen 8 år siden

Fejlpost
Gravatar

#7 Alex- 8 år siden

Nagash (5) skrev:
Hvordan pga Lawrence? Har ikke lige fulgt med i det der celeb goship skrammel siden.. Aldrig :)

Og du har set, at der er udgivet et Rouge-cut på BD, ikke?


Tænk den version havde jeg helt misset, den må jeg se, tak for tippet. Ved udgivelsen af filmen var der rører omkring, at Rogue blev cuttet ud til fordel for Mystique, pga Lawrences voksende popularitet, som kunne øge salget af billetter hvis hun var mere i fokus (Mystique er efter min overbevisning slet ikke en så stor karakter i tegneserierne). I forhold til historien var det hul i hovedet da det ville give mere mening at have cuttet Mystique ud.
Gravatar

#8 Nagash 8 år siden

#7 - Ahh, okay. Troede lige det var noget med, at Lawrence var blevet uvenner med Paquin og krævede hun blev klippet ud.

Men ja, tag at se Rouge cut. Det er ikke fordi Rouge for lov at fylde vildt meget, men hun er da med.
Gravatar

#9 Anders Baad Mai 8 år siden

X-men First Class. Matthew Vaughn har endnu aldrig skuffet mig og First Class er endnu en genial film fra hans hånd.
Gravatar

#10 David Munch 8 år siden

The Wolverine. Med undtagelse af slutningen så var den ganske habil, rolig pacing og nydelig ren visuelt, med nogle fremragende scener hist og pist.

Derefter må jeg vidst sige
X2
X-Men
X-Men Days of Future Past
Fantastic Four (2005)
X-Men First Class
Fantastic Four 2
X-Men Origins: Wolverine
Elektra
X-Men 3

Har ikke set den nye Fantastic Four, eller Deadpool.

Skriv ny kommentar: