• Armageddon
    26%
  • Titanic
    22%
  • The Day After Tomorrow
    13%
  • 2012
    11%
  • Deep Impact
    6%
  • The Towering Inferno
    6%
  • Anden katastrofefilm
    5%
  • S.O.S. Poseidon kalder (1972)
    3%
  • Twister (1996)
    3%
  • The Perfect Storm
    3%
  • Knowing
    2%
  • Poseidon (2006)
    0%

Stemmer i alt: 1552

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MuManden 14 år siden

Sådan som jeg huske den, så foregår den i midt-usa, mener toget er på vej til Denver og de overvejer at afspore toget før det når passet inden nedkørslen til Denver, meen nej nej :D
Mener så "helten" tager på et andet tog og følger efter bombe-toget, for så at gå ombord på det, for at prøve af demonter bomben, som vist så ikke går efter planen.
Her er jeg så ikke helt sikker, men mener han ryger i en flod og overlever.

Tror jeg så den for 2-3 år siden, måske lidt mere, uden at være helt sikker tror jeg også det var på tv3 eller 3+
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#12 chronaden 14 år siden

Alle der svarede "Armageddon", må i få 7 dages diarré!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 14 år siden

"The Towering Inferno".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 14 år siden

Shit mand, den er sgu svær. På den ene side, har jeg sjældent været så underholdt af en film, som jeg var af The Day After Tomorrow... men det var af alle de forkerte årsager. Jeg har aldrig set The Towering Inferno og Poseidon fra 1972, som jeg egentlig tror, er blandt de eneste virkelig gode katastrofefilm. Derimod var jeg positivt overrasket over Knowing, men resten anser jeg som alt imellem middelgode og direkte dårlige film. Jeg tror jeg undlader at stemme denne gang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 PJP 14 år siden

hvor er "Independence Day" måske ik en katastrofe film ?
Gravatar

#16 BN 14 år siden

chronaden (12) skrev:
Alle der svarede "Armageddon", må i få 7 dages diarré!


Hørt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 Patriarch 14 år siden

Jeg har en svaghed for Depp Impact. Årsagen er at den koncentrere sig om det menneskelig drama, og en smule realisme i sig (som den slags 'what if' film skal have). Med realisme mener jeg at måden folk og regeringen reagere på forekommer mig sandsynlig.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 RasmusFL 14 år siden

Uafgjort mellem 'Titanic' og 'Deep Impact'. Sidstnævnte er i mine øjne meget undervurderet ellers overset inden for denne genre. Virkelig glimrende, medrivende film.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 14 år siden

Patriarch (17) skrev:
Jeg har en svaghed for Depp Impact.


Hahaha, filmen hvor Johnny Depp har kollisionskurs med Jorden, og ender med næsten at være enden på menneskeheden. Pitch idéen til Emmerich, han vil sikkert være frisk.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 Patriarch 14 år siden

hahah... ja... Deep Impact skulle der have stået... weeeee.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: