• Schindlers liste
    39%
  • Taken
    27%
  • Batman Begins
    8%
  • The Dark Knight Rises
    6%
  • Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
    3%
  • The A-Team
    3%
  • Rob Roy
    3%
  • Gangs of New York
    2%
  • The Grey
    2%
  • Love Actually
    1%
  • Kingdom of Heaven
    1%
  • Michael Collins
    1%
  • Darkman
    1%
  • Unknown Identity
    1%
  • Anden film
    1%
  • Kinsey
    0%
  • The Mission
    0%
  • Clash of the Titans
    0%
  • The Next Three Days
    0%

Stemmer i alt: 2058

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Shadow_Dude 9 år siden

Når i skal give jeres stemme i sådan en afstemning her vælger i så ud fra hvilken film i synes var bedst eller hvilken film i synes Liam Neeson(eller hvem det nu er afstemningen handler om) var bedst i? For det er jo ikke nødvendigvis det samme.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#2 Batsy 9 år siden

Hans bedste film er Schindlers list og det er ogs hans bedste præstation, selvom han altid levere varen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 HonoDelLoce 9 år siden

Selvom jeg kan lide de fleste af filmene på listen, så har jeg altså svært ved at se, at Taken skulle være bedre end Batman Begins!

Til gengæld er jeg enig med flertallet i, at Schindlers Liste er den bedste film på listen. Skarpt efterfulgt af netop Batman Begins.

Derudover kan jeg OVERHOVEDET ikke huske, at han er med i The Next Three Days...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 Batsy 9 år siden

HonoDelLoce (3) skrev:
Derudover kan jeg OVERHOVEDET ikke huske, at han er med i The Next Three Days...


Meget kort, i en slags cameo og han spillede egentlig bare en Irisk eks fanger :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 Shadow_Dude 9 år siden

Batsy (2) skrev:
Hans bedste film er Schindlers list og det er ogs hans bedste præstation, selvom han altid levere varen.


Ja lige i denne her afstemning er der nok mange der synes det er åbenlyst med schindler's liste, men jeg tænkte også sådan mere generelt med den her slags afstemninger.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#6 Kyllingebenet 9 år siden

Schindler's List giver sig selv, men ellers er Taken mega fed. Hvorimod han spiller den samme rolle i Star Wars, Kingdom of Heaven og Batman filmene.

Hvis jeg skal lave en top 3 med ham, ville den blive sådan her.

1. Schindler's List
2. Taken
3. Batman Begins

(Skulle jeg gå efter hvilken film der var bedst, så ville jeg bytte rundt på Taken og BB).
Mental striptease..
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 9 år siden

Sådan ser min liste ud:

1. Krull
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 T. Nielsen 9 år siden

SL er både bedste film med ham og hans bedste præstation ifølge mig.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#9 MuManden 9 år siden

Shadow_Dude (1) skrev:
Når i skal give jeres stemme i sådan en afstemning her vælger i så ud fra hvilken film i synes var bedst eller hvilken film i synes Liam Neeson(eller hvem det nu er afstemningen handler om) var bedst i? For det er jo ikke nødvendigvis det samme.

Når der står "Bedste Liam Neeson-film" så er det helt sikkert hvilken film der er bedst, ellers ville der jo have stået "Bedste Liam Neeson-præstation".

Jeg har stemt Batman Begins.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#10 Ispep 9 år siden

SL eller BB. Giver jo ingen mening at Taken er nummer 2.

Skriv ny kommentar: