• 8 Mile
    30%
  • Blues Brothers
    25%
  • En anden film
    17%
  • This Is Spinal Tap
    8%
  • The Commitments
    7%
  • Saturday Night Fever
    5%
  • Control
    2%
  • A Hard Day's Night
    2%
  • I'm Not There
    1%
  • Buena Vista Social Club
    1%
  • Jailhouse Rock
    1%
  • Dig!
    1%
  • Don't Look Back
    0%

Stemmer i alt: 974

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MonsTruz 9 år siden

En hård kamp mellem Blues Brothers og The Commitments. I sidste ende trækker Blues Brothers det længste strå hos mig, da jeg er større fan af musikken deri.
Gravatar

#2 Åkepool 9 år siden

Grease.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 Alfonsen 9 år siden

Måske det er mig der misforstår konceptet "musikfilm" for jeg syntes der mangler mange bedre valgmuligheder end dem der er der(af dem jeg har set), Hvad med Walk the line (Cash is king og mit valg) eller den eminente The Wall, min tætte toer er ret stor Pink Floyd fan.........
Gravatar

#4 NicklasTM 9 år siden

The Doors eller Black Snake Moan
Gravatar

#5 BowieCool 9 år siden

Helt klart The Doors
Gravatar

#6 Nagash 9 år siden

This Is Spinal Tap. Dummeste heavy metal band ever :P
Gravatar

#7 moulder666 9 år siden

Jeg synes godt nok listen er helt hen i vejret - den indeholder jo både "genrefilm" eller hvad man nu skal kalde Blues Brothers og Saturday Night Fever, en spillefilm baseret på virkelige hændelser som 8 Mile (som jeg da sådan set synes ret godt om) og så deciderede band-dokumentarer.

Men hvis det bare drejer sig om alle film der har med musik at gøre, vil mit svar være Moulin Rouge.

Hvis det skulle være rene band-dokumentarer, er jeg ret glad for Pantera: Cowboys from Hell!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 Sweetiebellefan 9 år siden

Også Grease.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#9 Troels 9 år siden

Tenacious D...
Gravatar

#10 duuk74 9 år siden

Rockstar er fame også sjov. Men ja, blandet rodebutik med den liste.
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: