Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 1749

"The Avengers" har nu omsat for 1 mia. dollars. Har du set filmen?

• Ja, den var rigtig fed!
    48%
  • Nej, men jeg vil gerne
    29%
  • Ja, den var ganske underholdende
    16%
  • Nej, det der superhelte-pjat interesserer mig ikke
    6%
  • Ja, men den var ikke særlig god
    2%

Bedste nuværende animerede sitcom?

• The Simpsons
    34%
  • South Park
    22%
  • Family Guy
    17%
  • Futurama
    11%
  • Jeg ser ikke animerede sitcoms
    7%
  • American Dad!
    3%
  • The Cleveland Show
    2%
  • Archer
    2%
  • Anden serie
    1%
  • Beavis and Butt-head
    1%
  • Napoleon Dynamite
    0%
  • Bob's Burgers
    0%

10. feb. 2012 15:48

South Park

Idjit

10. feb. 2012 15:51

BN

Jeg ser ikke animerede sitcoms

16. maj: Så er der slukket og lukket og låst. Jeg åbner igen den X. i årets X. måned.

10. feb. 2012 16:09

Ved der er en del som hader family guy, men det er den serie som jeg griner mest over... og hvis jeg vil have noget seriøst ser jeg bare "normale" film... South Park var dog også tæt :)

10. feb. 2012 16:37

Jeg ser ikke animerede sitcomsBN (#2)

Sjovt jeg ser bare sitcoms, eller serier generelt, og hvis jeg kan lide dem så er det jo bare godt. Animeret eller ej.

Jeg udelukker i hvert fald ikke en serie, bare fordi den er animeret.

Idjit

10. feb. 2012 16:50

Sjovt jeg ser bare sitcoms, eller serier generelt, og hvis jeg kan lide dem så er det jo bare godt. Animeret eller ej.

Jeg udelukker i hvert fald ikke en serie, bare fordi den er animeret.Bobby Singer (#4)

BN ser vist ikke sitcoms (med få undtagelser).

Civilization is crumbling.

10. feb. 2012 17:08

et svært valg imellem South Park, Futurama eller American Dad! .. men det må blive South Park

10. feb. 2012 17:38

1. Family Guy
2. South Park
3. The Simpsons
bum!

10. feb. 2012 17:40

South Park fik klart min stemme i øvrigt. :)

10. feb. 2012 17:58

BN

Jeg udelukker i hvert fald ikke en serie, bare fordi den er animeret.Bobby Singer (#4)

Øhhh nå???! Var denne svarmulighed ment principiel? Jeg svarede nu bare ud fra, at jeg RENT TILFÆLDIGVIS ikke synes, at nogen af de nævnte animerede sitcoms er værd at følge med i. Der var engang hvor jeg fulgte med i 'The Simpsons', men afsnittene begyndte at dale i kvalitet, så derfor droppede jeg serien.

Hvis der eksisterer eller blev lavet en tilpas morsom sitcom, så er jeg da helt med på den!

16. maj: Så er der slukket og lukket og låst. Jeg åbner igen den X. i årets X. måned.

10. feb. 2012 18:00

BN

BN ser vist ikke sitcoms (med få undtagelser).Foeller (#5)

Jeg kan godt lide 'Friends' og 'Everybody Loves Raymond', og 'King of Queens' kan jeg også godt nyde et afsnit af engang imellem.

Jeg har intet imod sitcoms, hvis bare de er mere end almindeligt morsomme.

10. feb. 2012 18:16

BN ser vist ikke sitcoms (med få undtagelser).Foeller (#5)

Jeg kan godt lide 'Friends' og 'Everybody Loves Raymond', og 'King of Queens' kan jeg også godt nyde et afsnit af engang imellem.

Jeg har intet imod sitcoms, hvis bare de er mere end almindeligt morsomme.BN (#10)

Så har jeg da også ret i, at du ikke ser sitcoms (med få undtagelser)? ;)

10. feb. 2012 19:46

bq

Er der virkelig ingen der ser Archer? Klart bedste serie efter min mening.

10. feb. 2012 20:10

South Park har leveret noget af det bedste animerede satire, jeg har set, og serier som American Dad og Family Guy - ja, selv The Simpsons - når bare ikke dens skarpe sarkasme til sokkeholderne (hvor jeg dog hader det udtryk, but you get the picture).

Conan O'Brien: In the year 3,000, YouTube, Twitter and Facebook will merge to form one super time-wasting website called YouTwitFace.

10. feb. 2012 20:12

1. South Park
2. Family Guy
3. Simpson

South Park og Family Guy er omtrændt lige gode, men South Park var bare først, derfor fik de min setmme.

I´ll catch you on the flip side

10. feb. 2012 20:53

#12 Er selv vild med Archer, men er bare MERE vild med South Park :-)

10. feb. 2012 22:15

Family Guy dejlig slå hjernen fra humor. Så den fik min stemme :)

The Simpsons er begyndt at kede mig, en lang pause vil nok få mg senere hen til at kunne lide dem igen.

10. feb. 2012 22:27

Øhhh nå???! Var denne svarmulighed ment principiel? Jeg svarede nu bare ud fra, at jeg RENT TILFÆLDIGVIS ikke synes, at nogen af de nævnte animerede sitcoms er værd at følge med i.BN (#9)

Hmm jeg synes da ellers at "jeg ser ikke animerede sitcoms" lyder rimeligt endegyldigt, men lad det nu ligge.

Idjit

10. feb. 2012 22:29

Jeg er ret enig med Riqon. Når man kigger på f.eks. The Simpsons og sammenligner serien med South Park, så kommer The Simpsons satire til at fremstå decideret kedeligt. Det forbavser mig gang på gang, hvor modig South Park. På nærmest magisk vis formår South Park at tage relevante problemstillinger op og gøre dem hylende morsomme. Jeg har ikke tal på, hvor meget amerikansk idioti, der er blevet udstillet i South Park, men det er under alle omstændigheder fantastisk at se en serie, der ikke er bange for at sige tingene, som de er, uden noget filter overhovedet!

10. feb. 2012 22:59

Hård kamp mellem Family Guy og South Park, Family guy endte dog med stemmen.

10. feb. 2012 23:11

1. Archer
2. South Park
3. Family Guy

10. feb. 2012 23:38

Som (sikkert) den eneste på Filmz bliver det sgu Simpsons! Genial serie!

Kan dog også lide South Park og Family Guy!

The Movie Nerd is here...

10. feb. 2012 23:44

Som (sikkert) den eneste på Filmz bliver det sgu Simpsons! Genial serie!

Kan dog også lide South Park og Family Guy!Ericmase (#21)

Prøv lige at tjekke procenterne på afstemningen ud. ;)

11. feb. 2012 01:06

BN

Øhhh nå???! Var denne svarmulighed ment principiel? Jeg svarede nu bare ud fra, at jeg RENT TILFÆLDIGVIS ikke synes, at nogen af de nævnte animerede sitcoms er værd at følge med i.BN (#9)

Hmm jeg synes da ellers at "jeg ser ikke animerede sitcoms" lyder rimeligt endegyldigt, men lad det nu ligge.Bobby Singer (#17)

Altså, når nu der ikke p.t. er nogen animeret sitcom, jeg kan lide, og derfor ikke er nogen jeg ser, hvilket andet svar synes du så der passer bedre?? Fortæl, fortæl. ;-)

11. feb. 2012 01:52

Family Guy uden konkurrence hos mig. Humoren i serien er fantastisk, deres små indslag med tv-serier/sange/film er geniale og seriens kommentar på det omgivende samfund overrasker mig gang på gang.

Synes ofte deres samfundskritik er overlegen ift. fx Simpsons.

11. feb. 2012 07:57

1. The Simpsons
2. South Park
3. Family Guy
4. Beavis and Butt-head
5. Futurama

11. feb. 2012 08:23

Hmm jeg synes da ellers at "jeg ser ikke animerede sitcoms" lyder rimeligt endegyldigt, men lad det nu ligge.Bobby Singer (#17)

Altså, når nu der ikke p.t. er nogen animeret sitcom, jeg kan lide, og derfor ikke er nogen jeg ser, hvilket andet svar synes du så der passer bedre?? Fortæl, fortæl. ;-)BN (#23)

Jamen det giver da også fin nok mening BN. Jeg læste bare den tidligere sætning som noget principielt, da jeg jo ikke vidste at du havde set The Simpsons før. Derfor læste jeg netop sætningen som jeg gjorde.

Jeg er mange ting, men synsk er ikke en af dem. ;)

Idjit

11. feb. 2012 08:47

Jeg ser ikke animerede sitcoms

There’s a storm coming

11. feb. 2012 09:35

Jeg ser ikke animerede sitcomsThomas E. Nielsen (#27)

Why you little... ;)

Idjit

11. feb. 2012 11:19

BN

Jeg er mange ting, men synsk er ikke en af dem. ;)Bobby Singer (#26)

Så var det nu jeg skulle skrive: "Det er da for dårligt." ;-D

11. feb. 2012 18:29

Anden serie: Big Bang Theory

If you aint first, you'r last.

11. feb. 2012 20:23

Futurama fik min stemme, da det efter min mening er klart den bedste.
På 2.- og 3. pladsen kommer South Park og The Simpsons.

11. feb. 2012 22:48

Anden serie: Big Bang Theoryfuskak (#30)

Ikke animeret? :P

11. feb. 2012 23:17

Ikke animeret? :PFoeller (#32)

Han tænker på elektronerne, der ses engang imellem.

Conan O'Brien: In the year 3,000, YouTube, Twitter and Facebook will merge to form one super time-wasting website called YouTwitFace.

11. feb. 2012 23:37

Synes den var lidt svær at svare på. For synes at The Simpsons sådan overordnet set har været den bedste animererede komedieserie, men kvaliteten har bare været dalende i rigtig lang tid (efter min smag ihvertfald). Så jeg endte med at stemme på Family Guy, da jeg bedre kan li' det end Simpsons, som situationen er nu.

12. feb. 2012 02:51

Simpsons har ikke været rigtigt sjovt i 5+ år og Family guy er skrevet af søkøer.. South Park all the way in every way.

12. feb. 2012 03:08

Et par animerede serier som ikke er nævnt på listen, men som absolut er et kig værd:

The Venture Bros.
Unsupervised.

12. feb. 2012 10:20

#32 haha, havde jeg ikke lige set, men studsede da også over at der var så mange animeret valgmulighede

If you aint first, you'r last.

12. feb. 2012 11:44

Simpson har altid været min favorit, men den har været meget svingende i kvalitet gennem årene. Min ynglings periode er fra sæson 5 til ca. sæson 9-10 stykker. Da var historierne gennemført skrevet. Mine top 10 afsnit ligger alle i de sæsoner. Cape Fear-afsnittet er det sjoveste sitcom jeg nogensinde har set, både animeret og almindelig tv.
Aligevel har jeg valgt Futurama, fordi det er en serie der aldrig har fået den anderkendelse den har fortjent.

12. feb. 2012 12:51

Helt klart Archer.

Eller the Venture Bros.

12. feb. 2012 20:23

Why you little... ;)Bobby Singer (#28)

Tak:-P

There’s a storm coming

13. feb. 2012 09:16

1. Futurama
2. Family Dad
3. Cleveland

13. feb. 2012 13:28

Futurama uden tvivl... omend serien ikke helt er tilbage på det niveau, som vi husker den for (inden den blev stoppet).

13. feb. 2012 13:30

South Park er uden tvivl min favorit. Deres højaktuelle plots samt vanvittige humor, er lige præcis hvad jeg leder efter i sådanne sitcoms.

13. feb. 2012 14:16

South Park er klart min favorit :)
Derudover kan jeg også anbefale Robot Chicken!

13. feb. 2012 19:52

Ingen tvivl her. Family Guy er i mine øjne den klart sjoveste serie der er skabt. Nogle af afsnittene er simpelthen bare så godt fundet på.

14. feb. 2012 08:52

1. Archer
2. American Dad
3. Family Guy

That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.

14. feb. 2012 21:52

1. Futurama
2. Family Guy
3. Simpsons

:)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

16. feb. 2012 13:02

South Park er milevidt foran de andre.

20. feb. 2012 18:08

1. Futurama (genialt, undtagen den nye sæson)
2. South Park
3. Det tidlige Simpsons

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger