• Borat
    65%
  • Ali G Indahouse
    17%
  • Diktatoren
    11%
  • Brüno
    6%
  • Grimsby
    1%

Stemmer i alt: 315

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Stetso-G 8 år siden

Jeg ved godt, det kan være svært at finde på nye afstemninger hele tiden.
Men det virker alligevel lidt meningsløst at lave afstemninger, der indeholder film, som de færreste har haft chancen for at se. Det er ved at være en ret gennemskuelig formel, at hver gang der kommer en ny film, så kommer der en afstemning om, hvordan den film stiller sig op blandt lignende produktioner med samme instruktør, emne, hovedrolleskuespiller eller genre.

For at afstemningen skulle give mening, ville det så ikke være på sin plads at komme med et emne og valgmuligheder, som der var lidt større sandsynlighed for, at flere kunne tage stilling til det?
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#1 At aktualitet er gennemskueligt, kan vi ikke være uenige om. Men at det skulle være et problem, har jeg lidt mere svært ved at se. På nær Grimsby er alle film på listen gammelkendte. Vi har smidt den på, fordi den er aktuel, og vi har ikke nedfældet regler for, at du skal have set alle filmene, før du må stemme. Man kan jo vælge at se afstemningens spørgsmål som: Hvilke af de film med Sacha Baron Cohen, som du har set, synes du er bedst.

PS. I øvrigt tager vi pænt imod forslag til nye afstemninger ved funktionen '
Foreslå afstemning'.
Gravatar

#3 Lawman 8 år siden

#1 Jeg kan heller ikke lige se, hvorfor de færreste skulle have haft mulighed for at se de nævnte film, udover den nye Grimsby. Der er tale om film der er udkommet i tidsrummet 2002-2012 (minus Grimsby). Samtidig har filmene fået forholdsvist meget fokus, så det er faktisk underligt hvis man ikke har set nogen af dem:)
Gravatar

#4 Geekalot 8 år siden

#3 lige præcis, tror nærmere det er #1 der har sovet i lektien med de film her hehe :)
Gravatar

#5 Noz 8 år siden

#3, #4 naaaj i læser ikke hvad #1 skriver :) I den aktuelle afstemning mener han bare at Grimsby ikke skulle have været en del af - for et par uger siden indgik en anden film også i en afstemning før den var udgivet, og det er så sket en del gange.

Folk tager de afstemninger lidt for seriøst ofte - især med deres kommentar om mangler på listerne - afstemningerne burde bare hedde "Af filmene du har set på nedestående liste - hvilken syntes du er bedst" - og så fjern mulighed for "anden" som ofte er tilstede.

Men nu er det jo ikke et større videnskabeligt værktøj, så lad os ikke gøre mere ud af det end det :)

//ontopic

Jeg har aldrig set en god Sacha Baron Cohen-film, jeg kunne dog døje ham i Hugo som den eneste film - men af de på listen, jeg har set, er Ali G nok den mindst elendige (muligvis fordi at det er den jeg har glemt mest)
Gravatar

#6 cain 8 år siden

Diktator
Gravatar

#7 Trew 8 år siden

Har kun set halvdelen af Borat samt Ali G og det er, efter min mening, begge elendige film. Denne overdrevene platte humor falder ikke i min smag.

Skriv ny kommentar: