• Jokeren ("The Dark Knight")
    69%
  • Loke ("Thor")
    8%
  • Bane ("The Dark Knight Rises")
    5%
  • Jokeren ("Batman")
    4%
  • Magneto ("X-Men")
    4%
  • En anden
    3%
  • Elijah Price ("Unbreakable")
    2%
  • Ra's al Ghul ("Batman Begins")
    2%
  • General Zod ("Superman II")
    1%
  • Syndrome ("De utrolige")
    1%
  • Dr. Otto Octavius ("Spider-Man 2")
    1%
  • Lex Luthor ("Superman")
    1%

Stemmer i alt: 1845

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [1420905402] 9 år siden

Af valgmulighederne: Elijah Price. Før M. Night Shyamalan gik hen og blev en parodi på sig selv og man ikke forventede et twist i alle hans film, var "Unbreakable" en ret interessant fortolkning af superheltegenren med en ret interessant skurk, man også kunne føle for.

Når det er sagt, synes jeg at valgmulighederne er lidt kedelige med ikke mindre end fire skurke fra diverse Batman-filmatiseringer og nok en af de mest kedelige skurke i film overhovedet: Lex Luthor.

Deacon Frost fra "Blade", Neville Sinclair fra "The Rocketeer" og Casanova Frankenstein fra "Mystery Men" er eksempler på skurke, der er langt mere interessante.
Gravatar

#2 BN 9 år siden

Jokeren i Heath Ledgers uforglemmelige version ... stærkt efterfulgt af Bane på andenpladsen.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#3 Ispep 9 år siden

Nolans Joker. Dernæst Bane & Loki.
Gravatar

#4 NicklasTM 9 år siden

Kevin Bacon i Super!

Og hvor er Ozymandias fra Watchmen?
Gravatar

#5 David Munch 9 år siden

Bane, derefter Jokeren, Magneto og den nye Zod.
Gravatar

#6 Joeyvind 9 år siden

Bane overraskede mig utrolig positivt, og var for mig en langt mere skræmmende skurk end Jokeren var i The Dark Knight.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#7 T. Nielsen 9 år siden

Brett Ratner
Baby, it's cold outside
Gravatar

#8 MadMartigan 9 år siden

Joker af Heath Ledge, og derefter Joker af Jack Nicholson!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#9 BN 9 år siden

Joeyvind (6) skrev:
Bane overraskede mig utrolig positivt, og var for mig en langt mere skræmmende skurk end Jokeren var i The Dark Knight.


Bane var skræmmende, fordi han var FYSISK farlig og samtidig intelligent. Jokeren var skræmmende, fordi han var PSYKOLOGISK uberegnelig og uforudsigelig og totalt psykopatisk, samt ikke blot ligeglad med menneskeliv, men også ligeglad med hvad der skete med ham selv.

Jeg har valgt Jokeren som bedste skurk, fordi han i Heath Ledgers skikkelse fremstod som en dybt original, djævelsk og nærmest surrealistisk karakter, der giver os uforglemmelige øjeblikke med absolut galskab og sort humor. Ja, det er dét der for mig gør Ledgers Joker bedst. ... Hvis jeg skulle vælge ud fra hvem der er var den fysisk mest farlige, mest skræmmende og mest uovervindelige skurk, havde jeg nok peget på Bane.
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#10 Andrew Laseen 9 år siden

Elijah Price. Unbreakable er den bedste superheltefilm jeg har set, og synes Elijah Price er blandt de bedste skurke, især på grund af det Bruno også siger.

Skriv ny kommentar: