• Netflix
    62%
  • Jeg streamer aldrig
    17%
  • HBO Nordic
    10%
  • Viaplay
    5%
  • Anden tjeneste
    4%
  • YouSee
    1%
  • Filmstriben
    1%
  • C More
    0%
  • TV 2 Play
    0%
  • Indiemondo
    0%
  • DanishDox
    0%

Stemmer i alt: 1291

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Stilund 9 år siden

netflix og viaplay er vidst de bedste. ;-)
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 9 år siden

Jeg bruger nok HBO mest for tiden, men Netflix (især hvis man tæller det udenlandske indhold med) er klart den bedste - nemme menuer, starter hurtigt, tilgængelig på stort set alle platforme og ja - dejligt varieret indhold. I øvrigt også fedt at de laver deres egne serier, selvom ikke alle er af lige højt niveau.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Riqon 9 år siden

YouTube ;) efterfulgt af Vimeo.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [837632504] 9 år siden

Riqon (3) skrev:
YouTube


Jep, det er faktisk ikke løgn, jeg bruger langt mere tid på YouTube end nogen anden streamingtjeneste.
Gravatar

#5 David Munch 9 år siden

Har kun US Netflix, så aner faktisk intet om de andre services. Det eneste som kunne få mig til at skifte er dog bedre kvalitet, eftersom udbudet er enormt på US Netflix.
Gravatar

#6 Aggeri 9 år siden

Indhold: HBO
Betjening: Netflix
Gravatar

#7 sunijoensen 9 år siden

Aggeri (6) skrev:
Indhold: HBO
Betjening: Netflix


Enig. Ingen anden tjeneste kan i øjeblikket konkurrere med Netflix'es brugerflade, men indholdsmessigt kan ingen konkurrere med HBO. Selv om deres udvalg er betydeligere mindre en mange af de andres, så findes der stort set ikke noget dårligt på HBO.
A Mo-Jo, it's a very high-tech machine that transmits pages over the telephone! It only takes eighteen minutes a page!
Gravatar

#8 Nagash 9 år siden

Hvis ellers de gad være tilgængelige, så ville HBO Nordic få min stemme. De har klart det bedste udvalg. Men når de kun er at finde på Samsung Smart Hub og Xbox 360 i brugbare udgaver, så falder det hele til jorden. Airplay på ATV er i elendig ukorrent opløsning og kun 2.0 lyd. PC til TV er godt nok i 720p, men stadig også kun 2.0.
Og jeg gider ikke se TV på min tablet og da slet ikke min telefon. Så mobile apps kan jeg slet ikke bruge til noget.
Det er virkelig ærgerligt. De har enorm potentiale, men når de har jordens langsomste appudvikler, så falder de næsten aller bagerst i køen.

Derfor går min stemme til Netflix. De har nemlig fattet at være til stede. Tror vi har 5 enheder, der kan klare Netflix, udover tablets og telefoner (som jeg jo ikke gider se TV på)
Udvalget er ikke så imponerende som på HBO Nordic, men udvalget er til gengæld større. Når man så samtidig har Unblock Us, så hjælper det gevaldigt på antallet af film og serier.
Gravatar

#9 moulder666 9 år siden

Nagash (8) skrev:
Hvis ellers de gad være tilgængelige, så ville HBO Nordic få min stemme. De har klart det bedste udvalg. Men når de kun er at finde på Samsung Smart Hub og Xbox 360 i brugbare udgaver, så falder det hele til jorden. Airplay på ATV er i elendig ukorrent opløsning og kun 2.0 lyd. PC til TV er godt nok i 720p, men stadig også kun 2.0.
Og jeg gider ikke se TV på min tablet og da slet ikke min telefon. Så mobile apps kan jeg slet ikke bruge til noget.
Det er virkelig ærgerligt. De har enorm potentiale, men når de har jordens langsomste appudvikler, så falder de næsten aller bagerst i køen.


Hmm - var HBO Nordic ikke kommet til Google Play i god stand også? Eller er det også med 2.0 lyd?
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 Kisbye 9 år siden

sunijoensen (7) skrev:
Aggeri (6) skrev:
Indhold: HBO
Betjening: Netflix


Enig. Ingen anden tjeneste kan i øjeblikket konkurrere med Netflix'es brugerflade, men indholdsmessigt kan ingen konkurrere med HBO. Selv om deres udvalg er betydeligere mindre en mange af de andres, så findes der stort set ikke noget dårligt på HBO.

Kan i ikke uddybe hvad i mener med det?
Ingen kan da nå Netflix til sokkeholderne når det kommer til indhold. Har været inde og kigge på HBO og det var hurtigt at kigge igennem de film de har.
Netflix offentliggør ikke hvor mange film de har, men nogle har nævnt 75000. Under alleomstændigheder er det med sikkerhed et tal med 3 nuller bagefter.

Hulu er også værd at nævne, primært fordi de har Criterion titler derinde.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: