• Terminator 2: Dommedag
    74%
  • Terminator
    19%
  • Terminator Genisys
    4%
  • Terminator 3: Rise of the Machines
    2%
  • Terminator Salvation
    1%

Stemmer i alt: 398

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 8 år siden

Kan da umuligt være tvivl her :) T2 da.
Gravatar

#2 nwinther 8 år siden

Præmissen for 1'eren er klart den fedeste. Og den er i sig selv en fantastisk film (og fik min stemme).

Men 1'eren var forud sin tid ift. teknologien, og ville have fungeret bedre i 1992 ift. effekter.

Og stemningen er i den grad intakt i 2'eren, som også har en fantastisk præmis. Desværre genbruger den (naturligvis) størstedelen af denne præmis fra 1'eren og er på den måde en genindspilning, et langt stykke af vejen, ligesom koncepterne og begrænsningerne vedr. tidsrejse fungerer langt bedre i 1'eren (hvorfor ikke sende T1000 tilbage til 1984 - eller 1970?).

Så det er vanvittig svært. Ligesom med Alien/Aliens, SW-ANH/SW-ESB, Raiders/Temple.

1'eren får min stemme, fordi originaliteten bliver tungen på vægtskålen.

Hvordan nogen ved deres fulde fem kan stemme på 3'eren forstår jeg ikke.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#3 Kviesgaard 8 år siden

#1

Den udtalelse er jeg så uenig i.

Jeg synes at The Terminator er en bedre film, fordi stemningen er mere rå og dystopisk. Længe før Batman Begins gjorde det til et næsten krav i moderne superheltefilm ( MARVELS egne undtaget ). Bevares effekterne er måske ikke de bedste, men jeg kan sagtens bære over med den del af filmen, da alt andet for mig at, er så meget mere medrivende, end det bliver i den børnevenlig T2.

Og selv dan dag i dag er jeg benovet over, hvad James Cameron fik ud af et budget på kun lidt over 8 mio. $.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#4 Kviesgaard 8 år siden

nwinther ( #2 ) skrev:
Hvordan nogen ved deres fulde fem kan stemme på 3'eren forstår jeg ikke.


Fordi den har en brystforstørrende Terminatrix?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#5 Flemming Larsen 8 år siden

Angående disse afstemninger, så fatter jeg ikke, at der bliver ventet lidt, og giver folk lov til at se den sidste som er kommet. Så den vil tit ikke få nogle eller ret få stemmer.
Gravatar

#6 Joeyvind 8 år siden

Jeg stemte på Terminator Salvation. Ikke fordi Salvation er bedre end Terminator og T2, men jeg har set nok af de film. Lad os være ærligt, de har fulgt samme formular i nu fire film. Og i dag føler jeg mig langt bedre underholdt af Salvation.

Trods Salvations åbenlyse fejl, mener jeg at den lagde forudsætningerne for et spændende post-apokalyptisk fremtid for serien, som kunne have været blevet et kæmpe univers. I stedet, er de vendt tilbage til tilbage-i-tiden-katten-efter-musen legen. Men jeg har set nok af dette i hele tre film, siden jeg var 10 år.

Men jeg er også en sucker for Post-apokalypse film.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#7 Zt3pH 8 år siden

Mest overflødige afstemning i nogensinde har haft :)
Gravatar

#8 X&O 8 år siden

Joeyvind (6) skrev:
Jeg stemte på Terminator Salvation. Ikke fordi Salvation er bedre end Terminator og T2, men jeg har set nok af de film. Lad os være ærligt, de har fulgt samme formular i nu fire film. Og i dag føler jeg mig langt bedre underholdt af Salvation.

Trods Salvations åbenlyse fejl, mener jeg at den lagde forudsætningerne for et spændende post-apokalyptisk fremtid for serien, som kunne have været blevet et kæmpe univers. I stedet, er de vendt tilbage til tilbage-i-tiden-katten-efter-musen legen. Men jeg har set nok af dette i hele tre film, siden jeg var 10 år.

Men jeg er også en sucker for Post-apokalypse film.


Jeg har også en lille forkærlighed for Salvation. Selvom T2 fik min stemme af naturlige og nostalgiske årsager, så synes jeg altså at Terminator Salvation er en undervurderet film, med et godt twist og en rimelig historie.
Gravatar

#9 Lard Hanson 8 år siden

Indtil videre har 15 personer stemt på Genisys, men ... det var da den meste ligegyldige film i serien :/
Gravatar

#10 Geekalot 8 år siden

#9 du ved tydelighvis intet om film ....... :)

Skriv ny kommentar: