• Dawn of the Dead
    21%
  • Zombieland
    19%
  • 28 Days Later
    16%
  • Shaun of the Dead
    14%
  • Resident Evil
    11%
  • Braindead
    6%
  • En anden film
    4%
  • Night of the Living Dead
    4%
  • Død sne
    3%
  • Planet Terror
    2%

Stemmer i alt: 289

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 8 år siden

Helt klart Zombieland :D
Gravatar

#2 Joeyvind 8 år siden

Helt klart 28 Dage Senere.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#3 SublimeKen 8 år siden

Jeg går ud fra der menes den originale Dawn of the Dead? Synes egentlig at Zack Snyders version er god nok, til i hvert fald er være med på listen, sammen med den originale. Især når film Resident Evil kan komme derpå.
Gravatar

#4 Kisbye 8 år siden

Jeg undre mig også over at Dawn of the Dead ligger højere end Night of the Living Dead.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#5 MichChrisIp 8 år siden

Return of the Living Dead er klart min, så må hoppe på Shaun of the Dead af de her!
Det som jeg foretrækker mine Zombie-film lidt sjove kan jeg se på det hele! :D
Har også meget kærlighed til 28 Days Later, Night of the Living Dead og den originale Dawn of the Dead!
Gravatar

#6 stav 8 år siden

Helt klart Braindead, der med afstand er Peter Jacksons bedste film!

I kick arse for the lord!
Gravatar

#7 nwinther 8 år siden

Night of the Living Dead.

Zombieland er en god film - men jeg vil ikke engang kalde den en zombiefilm. En road-trip movie/nørd-møder-pige film, med nogle få zombier indlagt.

Night of the Living Dead (til eksempel) handler decideret om zombier. Og så er den genreskabende på en fantastisk måde. Den holder den dag i dag. Man bliver bange, man væmmes osv. Og så er slutningen helt fantastisk. Intet sentimentalt happy-end lir. Den er tragisk-realistisk, i modsætning til de fleste andre film, dengang (og i dag!).
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#8 Lard Hanson 8 år siden

#6 - Enig :)
Your mother ate my dog!
Gravatar

#9 IDJFilmz 8 år siden

nwinther (7) skrev:
Night of the Living Dead.

Zombieland er en god film - men jeg vil ikke engang kalde den en zombiefilm. En road-trip movie/nørd-møder-pige film, med nogle få zombier indlagt.

Night of the Living Dead (til eksempel) handler decideret om zombier. Og så er den genreskabende på en fantastisk måde. Den holder den dag i dag. Man bliver bange, man væmmes osv. Og så er slutningen helt fantastisk. Intet sentimentalt happy-end lir. Den er tragisk-realistisk, i modsætning til de fleste andre film, dengang (og i dag!).


Du har så absolut ret, men tvivler på "alle der kommenterer her" har set denne film, den er jo af lidt ældre dato ;)
Gravatar

#10 Elvira39 8 år siden

stav (6) skrev:
Helt klart Braindead, der med afstand er Peter Jacksons bedste film!
Du har fat i noget der:-)

Skriv ny kommentar: