Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 183

Bedste agent-franchise?

• James Bond
    56%
  • Bourne
    19%
  • Mission: Impossible
    12%
  • Kingsman
    3%
  • Men In Black
    3%
  • Austin Powers
    3%
  • Jack Ryan
    2%
  • xXx
    1%
  • Red
    0%
  • Et andet?
    0%

Bør Hugh Jackman sige ja til mere Wolverine?

• Ja, men kun sammen med Deadpool!
    36%
  • Nej, "Logan" er en værdig afsked
    31%
  • Ja, jeg kan ikke få nok af Wolverine
    29%
  • Fox-Marvel bør caste en ny til rollen
    3%

5. jan. 2017 15:33

Ville elske en deadpool vs wolverine :)

5. jan. 2017 18:00

Nu ved vi jo ikke, om Logan rent faktisk er en værdig afsked. Filmen er ikke udkommet endnu. Jeg håber da bestemt, den er. Traileren ser fantastisk ud, jeg glæder mig enormt meget. Men hvem ved? Måske er det en lortefilm...

6. jan. 2017 12:17

Det virker til at Logan netop er en afrunding på hans karakter. Jeg syntes også der er blevet malket godt med penge på hans historier, som i øvrigt har været nogle dødkedelige film ud fra mit synspunkt. Wolverines karakter havde ellers en god forudsætning for god underholdning, og special med Hugh Jackman i rollen, men de film der er lavet er bare overflødige og ligegyldige.

11. jan. 2017 13:30

Ja.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger