• Christian Bale
    58%
  • Ben Affleck
    22%
  • Michael Keaton
    16%
  • Adam West
    2%
  • George Clooney
    1%
  • Val Kilmer
    1%

Stemmer i alt: 437

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 GustavE 8 år siden

Kevin Conroy.
Gravatar

#2 Stetso-G 8 år siden

#1
Hell to the yeah!
Gravatar

#3 Kviesgaard 8 år siden

#1

Fantastisk forslag.

Men da han ikke var og finde på listen, så gik min stemme til Michael Keaton.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#4 Geekalot 8 år siden

Lige tidlig nok med den vote her ? eller bare mig ? syntes godt man kunne have ventet 7-14 dage endnu med den :)
Gravatar

#5 SublimeKen 8 år siden

Keaton i min bog. Affleck har potentialet til at blive den bedste, synes bare ikke jeg fik set nok af ham, og at de ikke udforskede ham nok i BvS til at afgøre det med sikkerhed endnu.
Gravatar

#6 Alex- 8 år siden

Fatter ikke at Christan Bale bliver lovpriset så højt. Han er på højde med Clooney i min bog. Nolan-trilogien blev båret af birollerne.
Så Batman vs Superman i går, og Ben Affleck var langt bedre end forventet. Han tager lige kagen for næsen af Michael Keaton.
Gravatar

#7 Shadow_Dude 8 år siden

Tror ikke der nogen tvivl om at det er Kevin Conroy.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#8 KasperBS 8 år siden

LOL, fatter ikke folks begejstring for Keaton, han er jo en splejs at se på. Går ikke udfra at det er folk som har læst tegneserien synes han er god
Gravatar

#9 KasperBS 8 år siden

Ben Affleck er den bedste Batman og Bruce Wayne til dato. Meget tro mod tegneserien.
Gravatar

#10 rbh 8 år siden

Keaton er den bedste batman. That's it.
Han spiller frygtindgydende da han var batman, han planlægger og forbereder sig er verdens bedste detektiv. Og han beholder roen i de værste situationer og behøver ikke råbe og skabe sig.. Affleck er en super fed batman, og igen han behøver at skrige som en tosset tumpe for at virke skræmmende. Lidt som Keaton aldrig var hys imodsætning til Bale.

Skriv ny kommentar: