• Nej, vi må aldrig føje terroristerne
    67%
  • Ja, man skal tage hensyn
    33%

Stemmer i alt: 309

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Nagash 8 år siden

Det er aldrig okay at flytte den pga af det. Ikke bare fordi man ikke skal bukke under for terror, men fordi folk skal holde op med at være så pylret omkring fiktive billeder.
Det er da ganske forfærdeligt, det der er sket i Paris, og sker dagligt overalt på planeten, men det rykker sgu ikke rigtig i mig, at se Eiffeltårnet eller Triumfbuen blive sprunget i luften, selvom det lige er sket.

Lær nu at kende forskel på fiktion og virkelighed.
Gravatar

#2 patrickjane 8 år siden

Nagash (1) skrev:
Det er aldrig okay at flytte den pga af det. Ikke bare fordi man ikke skal bukke under for terror, men fordi folk skal holde op med at være så pylret omkring fiktive billeder.
Det er da ganske forfærdeligt, det der er sket i Paris, og sker dagligt overalt på planeten, men det rykker sgu ikke rigtig i mig, at se Eiffeltårnet eller Triumfbuen blive sprunget i luften, selvom det lige er sket.

Lær nu at kende forskel på fiktion og virkelighed.


Enig! :o)
Gravatar

#3 Snipp 8 år siden

Og hvorfor er det kun på grund af Paris? Der er over 140 studerende dræbt i Kenya, bombning i Beirut og lebanon, og flere tusinde dør hver dag over det hele... Come on people! Get ur shit together!
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#4 Pistolprinsen 8 år siden

Der mangler en svar mulighed: Allalh Akubar!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#5 Flemming Larsen 8 år siden

Pistolprinsen (4) skrev:
Der mangler en svar mulighed: Allalh Akubar!

Hvorfor blande Allan ind i det;-)
Gravatar

#6 Stetso-G 8 år siden

Det giver omtrent lige så meget mening at flytte en premierefilm pga. terror, som hvis man forbød at vise nogen blive skudt på Tv eller film. Det er vildt arbitrære ting, der bestemmer, hvad der er okay at vise på skærmen, og hvad man ikke kan. Du må ikke bande og ryge på TV, men det er helt fjong, hvis du pumper skurken fuld af bly, fordi JUSTICE AND THE AMERICAN WAY OF LIFE!!1!

Derudover mistænker jeg også nogen gang udskudte premierer på at være PR. Jeg anede for eksempel ikke, at der var en film om terrorisme i Paris, før medierne sagde, at man ville udskyde premieren på den.
Gravatar

#7 steadi07 8 år siden

At flytte premierer i eksempelvis giver måske mindre mening, men at flytte den franske premiere på en film, som specifikt omhandler terrorangreb i Paris, det ser jeg ikke som at terroristerne vinder, men i stedet at selskabet bag udviser dømmekraft og tager hensyn.

Filmen bliver jo bare vist senere, det kan jo ikke være at lade nogen vinde.
Gravatar

#8 David Munch 8 år siden

Ja det er fint. Man flytter jo ikke tidspunktet for at genere teoristerne, men for at værne om de mennesker som evt. ville se den, da de sagtens kan være påvirkede af virkeligheden.

Tror terroristerne er pænt ligeglade.
Gravatar

#9 KEiZ 8 år siden

8# enig, tror ikke det er det der er målet med terror.

hvem gider se en film om terror, umiddelbart efter et angreb i virkeligheden.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#10 Corax 8 år siden

Stemte blankt. Jeg tror at beslutningerne om at flytte premierer film handler 100% om filmens omsætning og ikke om at vise hensyn til evt. påvirkede. At flytte en film er da heller ikke på nogen måde at føje terroristerne, men man burde heller ikke gøre det for at vise hensyn, det er fiktion.

Skriv ny kommentar: