• Tom Hiddleston
    29%
  • Tom Hardy
    26%
  • Idris Elba
    16%
  • Gillian Anderson
    9%
  • En anden
    8%
  • Henry Cavill
    6%
  • Damian Lewis
    4%
  • Aidan Turner
    2%

Stemmer i alt: 348

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Anders Baad Mai 7 år siden

Jeg tvivler på det bliver Tom Hardy - og egentlig ønsker jeg ikke se ham blive "opslugt" af rollen og ikke være med i meget andet - men hvor ville han være perfekt.
Gravatar

#2 NightBreaker 7 år siden

Michael Fassbender

https://www.google.dk/search?q=michael+fassbender&...

https://www.google.dk/search?q=michael+fassbender&...

tror jeg har sagt det 1000 gange, men kan godt godt blive ved.
Gravatar

#5 Ménner 7 år siden

Jeg stemmer mest på Henry Cavill efter jeg så the Man from UNCLE!
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#6 Naggzu 7 år siden

Jeg er personlig ligeglad, syntes at de nye film har ødelagt 007 universet. For mig minder de mere om en Bourn film, end en bond film. De har slet ikke den samme charme eller glimt i øjet. Så de skal virkelige oppe sig for at få mig tilbage, jeg har enda prøvet, men faldt i søvn under spectra. Og taget ud fra hvor populære de nye er skal jeg nok vente længe inden at de ændre noget...
Gravatar

#7 Pistolprinsen 7 år siden

#6: Du er ikke alene...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#8 cain 7 år siden

Pistolprinsen (7) skrev:
#6: Du er ikke alene...


Bestemt ikke :)


Elba kunne være spændende men se nu for pokker at få snuppet ham som John Stewart (Green Lantern)
Gravatar

#9 moulder666 7 år siden

Naggzu (6) skrev:
Jeg er personlig ligeglad, syntes at de nye film har ødelagt 007 universet. For mig minder de mere om en Bourn film, end en bond film. De har slet ikke den samme charme eller glimt i øjet. Så de skal virkelige oppe sig for at få mig tilbage, jeg har enda prøvet, men faldt i søvn under spectra. Og taget ud fra hvor populære de nye er skal jeg nok vente længe inden at de ændre noget...


Jeg er helt uenig. Jeg har set alle Daniel Craig film i biffen - noget jeg ellers var stoppet med under Pierce Brosnan-æraen. Det var kommet til et punkt, hvor alt var hamrende ligegyldigt og ufarligt - Bond skulle nok klare den og det eneste spørgsmål var egentlig: "Hvem er Bond-baben og hvilken bil og gadgets får han?"

Er de nye film ligesom de gamle? Nej. Men du kan heller ikke bruge præcis det samme koncept i 50 år uden at gå i stå...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 Geekalot 7 år siden

#6 har det på samme måde, de film med Graig er bare ikke Bond film som alle de andre er :/
Håber de stopper med at lave dem som de har gjort ved de sidste 4.

Skriv ny kommentar: