• Marvel Studios
    74%
  • DC Films
    26%

Stemmer i alt: 302

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 X&O 7 år siden

Har stemt Marvel Studios, men skulle jeg vælge én karakter ville det uden tvivl blive Batman.
Gravatar

#2 Aiz 7 år siden

Mangler en "er til begge dele"
Gravatar

#3 David Munch 7 år siden

DC Films. Det er meget få af Marvels film jeg direkte synes er gode, og kan bedre lide DC Films approach generelt.
Gravatar

#4 Nexiz 7 år siden

Er faktisk overrasket over at det er så delt :)

(<- DC. Dermed ikke sagt jeg ikke kan li' Marvel :) )
Gravatar

#5 Nagash 7 år siden

Stemte blank. Jeg kan lide dem begge.

Måske man også skulle have muligheden for at stemme "begge" eller "ingen".
Som afstemningen er nu, så får man ikke et ordentligt resultat.
Gravatar

#6 Noz 7 år siden

#5 Meget uenig :) Du skal vælge 1 ud af 2 - der kunne også være en valgmulighed der hed "jeg kan godt lide vand" men det ville heller ikke have noget med det at gøre.
I det utrolig usandsynlige scenarie at du med en pistol for hovedet ikke kunne vælge den ene frem for den anden, ja der må du så undlade at deltage.

Kan vel ikke være så svært? :S
Gravatar

#7 The_Corrector 7 år siden

Forstår ikke det overhoved er nødvendigt med en afstemning DC universet er jo kun 20 år gammelt.

Ha der troede du lige var, selvfølgelig ved jeg godt at DC (1934) faktisk er ældre end Marvel (1939), men det ændre ikke på at Marvel har flest tilhængere når det kommer til film, der har DC været håbløs bagud, med alt for mange fiaskoer af film.
Gravatar

#8 Mr AC 7 år siden

Marvel Studios hvis jeg skal i biffen, DC hvis jeg skal se en serie eller en animeret film.

Marvels animerede film er tå-krummende dårlige sammenlignet med dem DC har produceret.
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#9 Gasivodo 7 år siden

Min superhelt er John Matrix. "Right"?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#10 mrF0x 7 år siden

Det er ren flamebait, med sådan en afstemning !

Skriv ny kommentar: