• Nej
    65%
  • Ja
    35%

Stemmer i alt: 279

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 uldbjerg 6 år siden

Der er film, jeg skal se uanset, hvad anmelderne siger. Og der er film, jeg ikke skal se uanset, hvad anmelderne siger.
Men der er også film, jeg bliver opmærksom på, netop p.g.a. gode anmeldelser.
Gravatar

#2 Snipp 6 år siden

#1 Enig - jeg bruger anmelderne som en 2nd opinion sammen med publikums ratings. Med det sagt, så var det godt jeg ikke lyttede til anmelderne da jeg så f.eks. den seneste film Bright, da den var faktisk god (28% anmelder vs. 88-90% publikum).
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#3 Mejse 6 år siden

hmm har svaret jeg ikke lytter, fordi at jeg ikke bliver påvirket af hvad anmeldelsen, siger eller hvor mange stjerner den har, dog bruger jeg det på den måde at jeg bliver gjort opmærksom på der måske er en film der er fløjet helt under min radar.
Gravatar

#4 Alex12 6 år siden

Stemte Ja. Lytter tit til anmeldelser og publikum ratings. Blandt andet på Filmz. Nogle gange er jeg mere enig med anmelderne end af publikummet, fx med Last Jedi, som jeg syntes var virkelig god, men fik en noget blandet modtagelse blandt gamle Star Wars fans.
Gravatar

#5 eskithekid 6 år siden

Ser næsten aldrig trailers, især dem jeg bare skal se og kigger på ratings i stedet. Når jeg er i tvivl om at se en film/kan ikke finde en at se, læser jeg nogle af/skimter raternes anmeldelser.

Hos filmz kigger jeg på over- og underoverskifter på forsiden og klikker nærmest aldrig ind på dem, ved ikke om det gælder som at lytte til anmelderne, har svaret ja.
Gravatar

#6 Star Trek fever 6 år siden

Aldrig i livet. Anmeldere er et indspist folkefærd, der dyrker navlepilleri og eliteri. Laver min egen vurdering, da smag aldrig kan blive andet end individuelt
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#7 rbh 6 år siden

tjaa. jeg er personlig stoppet med at se trailer, jeg kan se en teaser, men gider ikke trailers.
så ja jeg lytter til anmeldelser og venner. og diverse podcaster. som fx han dou og film nørderes hjørne..
Gravatar

#8 eskithekid 6 år siden

Elsker dog Oliver Harper's gennemgang og analyse af 80-90-er film (frem til i dag), dem er jeg med på så længe jeg har set filmen.

Skriv ny kommentar: