• Batman & Robin
    31%
  • En anden film
    23%
  • Disaster Movie
    15%
  • Stjerner uden hjerner
    11%
  • The Room
    5%
  • The Hottie & the Nottie
    4%
  • Reptilicus
    3%
  • Showgirls
    3%
  • Gigli (2003)
    3%
  • Baby Geniuses
    1%
  • Road House
    1%

Stemmer i alt: 352

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Geekalot 8 år siden

Hvis de her skulle være de værste film, har den person her godt nok en mærkelig smag på film eller bare set for lidt film. Hvor er Gerry ?
OT. valgte en anden film.
Gravatar

#2 Joeyvind 8 år siden

Road House, den gamle film med Patrick Swayze? Den var da kanon, men har selfølgelig heller ikke set den i 15 år.
"You can shoot my body full of holes but you can't kill the spirit of rock 'n roll Baby"..
Gravatar

#3 HelleAndersen 8 år siden

Hvor er Birdemic: Shock and terror
dens plot er dårligt
dens point er kastet ind i dit ansigt på en ... måde
dens dialog er ikke velskrevet
dens effekter er så dårlige at de er komisk
dens skuespiller som om at de er dårlige oplæse
dens klipning er så dårlig at det er utroligt

en af de bedre ting ved Birdemic er musikken og det sige lidt for intro track kørte i loop
Gravatar

#4 ccbm 8 år siden

Birdemic: Shock and terror er dog ufattelig sjov at se fordi alt er gået så galt (Som Troll 2, mm)

Men værste film, tænker jeg en der absolut er intet sigende på alle fronter og er lavet uden "kærlighed". Mange af filmene på listen er dårlige film ja, men den værste er efter min mening helt klart "That's My Boy".

Det er komedie der fejler på det vigtigste punkt - Humoren. Mange af de film der på listen er sjove fordi der er folk der faktisk har prøvet at ligge noget i det og fejlet så hårdt.

That's My Boy kostede 70 mil dollar! Ja, Batman & Robin er dyre (125 mil), men de tog visuelle chancer der var piv ringe, men de prøvede!

That´s My Boy er (i forhold til mange film på listen) lavet af professionelle mennesker der har grint hele vejen til banken og ladet deres 7 årige børn stå for manuskrift, kameraføring og instruktion. Jack & Jill var forfærdelig, men kunne i det mindste sidde filmen igennem.

Disclaimer: Hader ikke Adam Sandler (Kun som person og forretnings menneske), og tror stadig han har en god film eller to i sig. Håber lidt Pixels er en tur på Netflix værd om et par år.
Gravatar

#5 Driver 8 år siden

ccbm (4) skrev:

Ja, Batman & Robin er dyre (125 mil), men de tog visuelle chancer der var piv ringe, men de prøvede!

Batman & Robin blev ene og alene lavet for at sælge legetøj. Det var en familiefilm, der skulle tjene styrtende på merchandises, det har Joel Schumacher også indrømmet. Jeg har svært ved at se, hvor den film tog nogle chancer :-)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#6 Silver666 8 år siden

Joeyvind (2) skrev:
Road House, den gamle film med Patrick Swayze? Den var da kanon, men har selfølgelig heller ikke set den i 15 år.
Den holder stadig :)
Gravatar

#7 David Munch 8 år siden

Jeg har kun set to af de film. Og jeg må nok sige at Disaster Movie er noget mere ringe end Batman & Robin - Af en film at være.
Gravatar

#8 Ménner 8 år siden

Jeg har absolut intet imod Roadhouse. Den er da for badass! :P Min stemme faldt på The Room, tåkrummende elendig (men ufrivilligt komisk!)
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#9 Mikkel Abel 8 år siden

Hmm, det er i hvert fald ikke nogen på den liste. Jeg tænker mere Jack & Jill, Drengerøve 2, The Purge og så måske værst af alt, Megan Is Missing.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#10 Mr AC 8 år siden

Nu har jeg ikke set alle filmene på listen, men skal jeg vælge en af de film jeg rent faktisk HAR set, så må jeg nok sige at valget står mellem Spy Hard og Star Crash
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.

Skriv ny kommentar: