• Ja
    84%
  • Nej
    16%

Stemmer i alt: 236

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 nwinther 6 år siden

Selvfølgelig vil jeg ikke dét.
Når folkedomstolen har talt, er jeg den første som følger trop.

Jeg er ved at "af-se" Usual Suspects. Pulp Fiction og Gangs of New York er allerede slettet af tavlen.

Py pøj.
"I, for one, welcome our new insect overlords" - Kent Brockman
Gravatar

#2 Pistolprinsen 6 år siden

Jeg vil gå ind og se en #metoo anklaget film, som jeg ellers normalt ikke ville gå ind og se, bare i anti-protest, for det #metoo lort har mistet enhver betydning!

Sjovt, som alle de skuespillerinder kommer med anklager, så mange år efter, nu hvor deres karriere er gået i stå og de ikke får omtale mere, fremfor at komme med det dengang det foregik!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#3 Snipp 6 år siden

Pistolprinsen (2) skrev:
Jeg vil gå ind og se en #metoo anklaget film, som jeg ellers normalt ikke ville gå ind og se, bare i anti-protest, for det #metoo lort har mistet enhver betydning!

Sjovt, som alle de skuespillerinder kommer med anklager, så mange år efter, nu hvor deres karriere er gået i stå og de ikke får omtale mere, fremfor at komme med det dengang det foregik!


Også mig - man skulle tro om der er nogle der blot siger det fordi at komme med på bølgen og blive kendt. Who knows. Der er jo intet bevist endnu så vi kan jo ligesom dem også lave vores egne konklusioner.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#4 Geekalod 6 år siden

ligesom de andre brugere i denne tråd er jeg også komplet hjernedød
Gravatar

#5 Jach 6 år siden

Ældre film ja. Men jeg indtil videre er der ingen af dem jeg har set takle det særlig godt, så jeg vil ikke støtte dem.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#6 Star Trek fever 6 år siden

Pistolprinsen (2) skrev:
Jeg vil gå ind og se en #metoo anklaget film, som jeg ellers normalt ikke ville gå ind og se, bare i anti-protest, for det #metoo lort har mistet enhver betydning!

Sjovt, som alle de skuespillerinder kommer med anklager, så mange år efter, nu hvor deres karriere er gået i stå og de ikke får omtale mere, fremfor at komme med det dengang det foregik!


Er så enig. Og det er ret sjov hvordan en anklage pr automatik betyder at den anklagede er skyldig.....
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#7 Snipp 6 år siden

Jach (5) skrev:
Ældre film ja. Men jeg indtil videre er der ingen af dem jeg har set takle det særlig godt, så jeg vil ikke støtte dem.


Vil du støtte Steven Spielberg? Eller stortset alle hollywood instruktører/producers? Der er jo flere skuespillere der har udtalt sig at stortset hele Hollywood er pædofile inkl. Steven Spielberg. Det er rygter, som JO lige præcis er alt det #MeToo går ud på.

Jeg ser gerne en Steven Spielberg film, fordi han ikke er dømt. Men hvis jeg skulle se film ud fra rygter, så havde jeg fravalgt ham.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#8 Geekalod 6 år siden

er man skyldig hvis man er dømt? især i usa handler det vist mere om at have penge nok til de rigtige advokater. og hvem har udtalt at steven spielberg er pædofil?
Gravatar

#9 Mejse 6 år siden

#7 er der nogen der specifikt har anklaget Spielberg fra noget ? ellers er hvad du siger jo irrelevant, og igen det er som sådan ikke ulovligt at være pædofil, og alle dem der siger hele hollywood er pædofile ved ikke hvad det er :)

men igen altså, dom og retssag og bla bla bla er jo ikke relevant i mange af sagerne, da der er snakke om upassende opførsel, hvilket man selvfølgelig bliver fyret for ikke sendt i fængsel, det er ganske normalt og sker hver dag over hele verden, hvorfor skulle hollywood være hævede over det ?

men on topic har jeg ikke et problem med at se en film med en der er anklaget, eller dømt for et eller andet, er jo ikke relevant for om filmen er god eller ej, men har heller ikke et problem hvis de bliver fyret.
Gravatar

#10 Snipp 6 år siden

#8+9 https://squawker.org/culture-wars/a-2003-essay-by-... men som jeg skriver så er det rygter - og jeg sammenligner det jo med #metoo som også kun er ren rygter -der er ingen beviser! Der er flere med en simpel google søgning, hvor der står at langt de fleste i holllywood er pædos/overfald.

Mejse.. igen er din logik i vejret. Normal hr. og fru jensen ser pædo på samme niveau som overfald på kvinder. Det burde du også vide hvis du er tit på facebook og læser nyheder der handler om pædos.
I was once in a story... guess what, I was awesome!

Skriv ny kommentar: