Filmz-afstemning

Stemmer i alt: 797

Bedste spin-off-film?

• The Wolverine
    21%
  • The Chronicles of Riddick
    14%
  • U.S. Marshals
    12%
  • En anden film
    12%
  • Jay and Silent Bob Strike Back
    11%
  • The Bourne Legacy
    8%
  • Jackass Presents: Bad Grandpa
    7%
  • Den bestøvlede kat
    5%
  • Pingvinerne fra Madagascar
    5%
  • Get Him to the Greek
    4%
  • This Is 40
    2%

Amerikanske mad/drikkevarer i dk?

28. apr. 2008 15:11

Engang så jeg et link herinde til en dansk webshop, hvor man kunne købe Amerikansk mad/drikke.

Refresh my memory, please :)

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

28. apr. 2008 15:13

foodfromhome.dk måske?

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

28. apr. 2008 15:31

Yes, det var det. Tak for det :)

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

28. apr. 2008 15:55

Nu sælger han bare ikke den rigtige Mountain Dew og Dr Pepper mere. Fy skamme Dave!

You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

28. apr. 2008 16:51

Oooooh, hvor jeg savner Dr Pepper.. Mon det stadig sælges i grænsebutikkerne..

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

28. apr. 2008 16:54

dyg

#4 - Må lige have fat i ham, kan ikke passe, at Dew er ude af sortimentet :(

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

30. apr. 2008 20:40

#6 - Been there :(

30. apr. 2008 20:49

Lige et par gode råd.

Det første er Metro Cash & Carry har både Beef Jerky (små pakker en 20'ver og 60 for de store) og Mountain Dew koster noget med ca. en 10'er pr. halvliter. Har kun været i Metro Aalborg, men der har de begge dele fast - og regner med de også er i andre Metro butikker.

MEN jeg nægter at betale de sindssyge priser for Beef Jerky, så her er en kanon opskrift på hjemmelavet Jerky...og jeg kan kraftigt anbefale den: http://www4.gvsu.edu/triert/s/articles/jerky1.htm

30. apr. 2008 21:32

dyg

#8 - Hvis det er den Dew der sælges i 7/11, så vil jeg ikke røre den med en ildtang. De har godt nok smadret den opskrift totalt i deres konvertering til det danske marked :(

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

30. apr. 2008 22:29

#9 Aner det ikke ærligt talt. Har aldrig set den i 7/11. Men personligt kunne jeg nu meget godt lide den kasse jeg købte.

1. maj 2008 12:22

Metro Cash & Carry? Er det ikke kun engros?

Os uden firma vil også have Mountain Dew!

1. maj 2008 12:26

Kan man ikke købe Mountain Dew i 7eleven? Synes da at jeg har set en masse her i københavn. Men det er måske den falske mountain dew? :)

1. maj 2008 12:34

Det er en dansk udgave. Pepsi har købt rettighederne til at distribuere det her i landet, og har gjort et forfærdeligt stykke arbejde.

Først og fremmest er mængden af koffein i normal Mountain Dew ulovlig i Danmark, og det samme med en anden "farlig" ingrediens, der bliver brugt som smagsstof. Kombiner de to ting, med Pepsis ønske om ikke at ville lancere en alt for anderledes læskedrik på markedet.

Vupti, Faxe Kondi til 18kr for 0,5 liter.

1. maj 2008 12:37

Ok, der kan man bare se.

Har desværre aldrig smagt en "rigtig" Mountain Dew, kun den "falske", og den var ikke lige mig.

1. maj 2008 13:30

#11 Både og. Hvis du kender en med momsregistrering, kan du få et kort (eller arbejder et sted der er eller selv er).

Og det er ligegyldigt om det er til detailvirksomhed. Der skal bare udfyldes et stykke papir. Eks. har mine forældres Taxa forretning, kort til Metro.

1. maj 2008 16:30

Mmmmmm.....M&M's med peanutbutter ;P
Must have... Dette er egl. en fin side for os der lider af mad-fra-USA-savn :)

De mangler bare hele menukortet fra Chili's eller Red Lobster :D

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

1. maj 2008 16:37

Eller en dampende varm burger fra Wendys...

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

1. maj 2008 17:05

#8 Hvilken marinade har du brugt til at lave din beef jerky?.... Jeg kan se at han bruger "Liquid smoke", umiddelbart er det udenfor min rækkevidde

So I Left Her A Box of Chocolates, Machine Gunned My Telephone Number into The Wall, Then Hopped Out The Window, Flew Off And Shagged Her Sister -...

1. maj 2008 17:38

#17 Eller Hard Rock café...ikke den skod-cafe der ligger i KBH - hrmf!

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

1. maj 2008 17:53

#18 Jeg købt noget i Bilka der hedder:
"Grand Menu: Hickory barbecue med røgsmag". En bøtte koster kun noget med 12 kr.

Men min blanding var primært soya, saucen jeg nævner ovenfor, lidt barbecue, citron, og lidt blandede krydderier. Kort sagt følger jeg hans rimeligt tæt, men krydrede lidt til min egen smag. Men spar ikke på Hickory'en. Jeg fik en smag som var praktisk taget identisk med købeudgaven.

1. maj 2008 20:03

#20 Ah takker, det skal jeg da lige prøve

So I Left Her A Box of Chocolates, Machine Gunned My Telephone Number into The Wall, Then Hopped Out The Window, Flew Off And Shagged Her Sister -...

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget. Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens funktioner, såsom at deltage i forum-debatten, udforme siden efter egne behov, foreslå afstemninger (polls) og deltage i konkurrencerne.

For at oprette dig som bruger skal du blot indtaste brugernavn, et kodeord, dit navn og din e-mail-adresse.

Vi behandler alle oplysninger fortroligt, så dine oplysninger vil ikke blive videregivet til 3. part.

Opret ny bruger