Gravatar

#11 misuma 13 år siden

Lord Beef Jerky (9) skrev:
Jeg anbefaler med det samme (igen) 3 o'clock high... fantastisk ungdomsfilm fra 80'erne!


Dear Lord - Du har nævnt en film som står mit hjerte meget nær. Den er i samlingen og jeg kan se den igen og igen...og igen. Casey Siemasko er SÅ cool.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12 misuma 13 år siden

Ellers er der jo også den originale Black Christmas, eller Intruder, April Fools Day og Sleepaway Camp.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 13 år siden

#11 Jeg troede, jeg var den eneste der kendte den film i stort set hele verden =)

Jeg så den da jeg var mindre, og fandt den faktisk først igen for et års tid siden... jeg kunne ikke huske titlen, og spurgte nogle på imdb om en film der handler om en slåskamp på en skole kl. 3... fedt at titlen så stort set var det som jeg skrev =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 13 år siden

Sjovt nok har jeg aldrig set Sleepaway Camp på trods af dens ry. Intruder lyder fantastisk! De andre to har jeg set, og synes godt om begge, selvom April Fool's Day klart var bedst da man så den første gang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Sweetiebellefan 13 år siden

Legend
Labyrinth
Flight of Dragons
The Last Uniucorn
Secret of NIMH
When Father was away on Business
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16 duuk74 13 år siden

#6
Så vil jeg prøve at få lavet en list med en kort beskrivelse. Evt også en youtube trailer.
Men altså..mange af filmene så jeg da jeg var dreng, såååe hehe
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#17 Spanner 13 år siden

Lidt fra fantasy skuffen:

Krull
Beastmaster
Dragonslayer
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 evermind 13 år siden

Er der nogen, der har husket at nævne Little Shop of Horrors? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#19 misuma 13 år siden

The Gate måske? Af en gammel film at være synes jeg effekterne holder.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 13 år siden

The Gate så jeg godt nok også ofte da jeg var lille.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: