Gravatar

#21 Skeloboy 13 år siden

Har sagt det før: BMX Bandits! som der står på kassetten: "The Citizen Kane of BMX movies".

[url=
Gravatar

#22 Skeloboy 13 år siden

Af dem du nævner, så har jeg set:

Delta Force og Missing In Action, som jo er klassisk 80'er action

Class of 1999, som er herlig plat

Wall Street, der er rigtig fed

Can't Buy Me Love, som jeg så utrolig mange gange som lille. Og altid Weird Science bagefter, for de var på samme VHS
Gravatar

#23 misuma 13 år siden

Den er godt nok fra 78, men smider den op alligevel...Laser Blast!



Den film jeg så mest som dreng, wauw hvor jeg indeligt ønskede at finde hvad drengen fandt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#24 Highland Park 13 år siden

Lord Beef Jerky (8) skrev:
Nu er det del 2, så spørgsmålene må være til Highland Park. Jeg har dog set Explorers, og synes også rigtigt godt om den... ligeså Flight Of The Navigator for den sags skyld =)
Hehe... jeg ville bare genoplive tråden og se, om jeg kunne lokke noget omtale ud af den herre. Og tak for det!

"Enemy Mine" har jeg ikke set, men den lyder som lige noget for mig.

Lord Beef Jerky (5) skrev:
Jeg har stadig Cherry 2000 og 2019: After The Fall Of New York liggende... aner ikke hvorfor jeg ikke har taget mig sammen endnu.
Bastardo!

Jeg har ellers glædet mig meget til at høre, hvad du synes om "Cherry 2000". Jeg pønser nemlig stadig på et gensyn. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 13 år siden

#24 Ok, så lover jeg at se den inden længe =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 lyspunkt 13 år siden

I anledningen af tal som en pirat dag bør man se Polanskis Pirates, der faktisk er en rimelig piratfilm, der bare kom ud på et forkert tidspunkt lige som Cutshroat Island
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#27 Highland Park 13 år siden

#25: Fornemt, tak. :)

#26: Ja, "Pirates" er en pragtfuld film og rummer en af Walter Matthaus bedste præstationer. Den er i den grad værd at se - især hvis man elsker rottekød!
Det er bare møgærgerligt, at der ikke eksisterer en ordentlig dvdudgivelse af filmen.

Men kors hvor er "Cutthroat Island" ringe... den skal jeg aldrig gense.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#28 evermind 13 år siden

Highland Park (24) skrev:

"Enemy Mine" har jeg ikke set, men den lyder som lige noget for mig.


Fed film!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#29 misuma 13 år siden

Du må ha' lavet en fejl et sted evermind...Du skal bruge to udråbstegn når det drejer sig om Enemy Mind.

Du behøver ikke takke mig, sådan er jeg bare ;)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#30 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg anbefaler lige The Barbarians og EndGame nu når vi er i gang. Ingen af dem er udgivet på DVD, men The Barbarians har de fleste der er vokset op i 80'erne nok set. Med de 2 muskeltvillinger i hovedrollerne, læner filmen sig meget op af Conan, bare langt mere fjollet og inklusiv et par sære bæster rundt omkring. Ekstremt kitschet film. EndGame er blandt de mange italienske postapokalyptiske film som fik den fede danske titel 50 År Efter 3. Verdenskrig. Filmen havde det ultimativt fedeste VHS-cover nogensinde som filmen måske ikke helt lever op til, men den er sateme underholdende.

En man godt kan finde på DVD (og endda også i Danmark) er Rats. Også en postapokalyptisk film... nu med farlige dræberrotter. vildt VILDT underholdende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: